Heeft Senesi eindelijk een maatje voor zijn dagelijkse BBQ sessie op het balkon van zijn appartement.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:27 schreef Scrummie het volgende:
Weer een Argentijn
Hopelijk halen we meer Argentijnen.
Ook ja.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft Senesi eindelijk een maatje voor zijn dagelijkse BBQ sessie op het balkon van zijn appartement.
Senesi is dan misschien een beetje een vreemde Argentijn. Echt een onwijs rustige gozer is dat volgens mij.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook ja.
Maar ik vind het eigenlijk ook altijd leuke voetballers. Sanchez, Cruz, Senesi, in wat mindere mate Patricio Graff, Montaya en Bombarda.
Zo komt ie wel over ja voor de camera. Prima gozertje.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Senesi is dan misschien een beetje een vreemde Argentijn. Echt een onwijs rustige gozer is dat volgens mij.
Ditquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:27 schreef Scrummie het volgende:
Weer een Argentijn
Kunnen ook van die heerlijke huftertjes op het veld zijnquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:27 schreef Scrummie het volgende:
Weer een Argentijn
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:54 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Kunnen ook van die heerlijke huftertjes op het veld zijn
Is ook een snuiver. Maar had wel bij ons mogen spelen, jammer dat vGeel het niks vondquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Die kerel kijkt echt geschift uit zijn ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |