Was je er zelf bij in Rome? Ik wel namelijk. En het was op zijn plat Rotterdams gezegd gewoon een tyfuszooitje daar. Zelden zoveel tokkies bij elkaar gezien daar.quote:Op dinsdag 29 december 2020 18:58 schreef Haringkop het volgende:
Bern is de ophef inderdaad reuze meegevallen, maar als je gewoon zag hoe de media er bij Rome bij ons bovenop sprongen en bij Ajax in Athene meteen zalvende woorden had is dat verschil wel opmerkelijk. Ook de houding van Ajax rondom die jeugdwedstrijd heeft ze amper imago-schade opgeleverd. Terwijl het bij ons nog steeds over incidenten van 10 jaar geleden gaat.
Je was voor de verandering dus een keer volledig op je plek.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Was je er zelf bij in Rome? Ik wel namelijk. En het was op zijn plat Rotterdams gezegd gewoon een tyfuszooitje daar. Zelden zoveel tokkies bij elkaar gezien daar.
Daar wel @Caland leren kennen. (lol)quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Je was voor de verandering dus een keer volledig op je plek.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar wel @:Caland leren kennen. (lol)
Nee, ik was er niet bij. Ik zeg ook niet dat een deel van de aanhang zich daar niet misdragen heeft en dat daarmee de media aandacht onterecht was. Maar uit de getuigenissen komt ook het beeld van een falende organisatie naar boven, waar dan geen aandacht voor is.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Was je er zelf bij in Rome? Ik wel namelijk. En het was op zijn plat Rotterdams gezegd gewoon een tyfuszooitje daar. Zelden zoveel tokkies bij elkaar gezien daar.
Geen idee hoe het er verder aan toeging bij onze Amsterdamse vrienden maar Rome was één puinzooi.
Neequote:Op woensdag 30 december 2020 10:24 schreef avotar het volgende:
Is dit nu de nieuwe Colin Kazim-Richards?
Ik ben vooral bang dat het even gaat duren voordat hij zijn draai heeft gevonden. En in de toppers zou ik graag wel liever een spits met snelheid willen hebben, maar goed dit is nu even wat het is.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:12 schreef fetX het volgende:
Het zal mij benieuwen, die Pratto. Het verhaal van VI klinkt niet eens heel verkeerd maar toch verwacht ik er niet veel van.
Ja dit klinkt wel typisch als een spits die bruikbaar is tegen de ‘kleintjes’quote:Op woensdag 30 december 2020 11:16 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang dat het even gaat duren voordat hij zijn draai heeft gevonden. En in de toppers zou ik graag wel liever een spits met snelheid willen hebben, maar goed dit is nu even wat het is.
Het is de Argentijnse Theo Janssen of Pascal Bosschaart.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:27 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Zie ik het verkeerd of is dit een ouwe man met overgewicht?
Wel gek dat ze hem bij PSV willen hebben. Misschien hadden ze nog een materiaalman nodigquote:Op woensdag 30 december 2020 14:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
En de volgende scout die oprot
Erg mooi dat ze daar eens flink aan het reorganiseren zijn.
Prima nieuws.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Opgeruimd staat netjesquote:Op woensdag 30 december 2020 14:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |