Ik heb het soms al als ik even in Emmen moet zijnquote:Op maandag 25 januari 2021 15:59 schreef daNpy het volgende:
[..]Dat heb ik tegenwoordig al als ik naar Eindhoven rijd
Metropool Emmenquote:Op maandag 25 januari 2021 16:26 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik heb het soms al als ik even in Emmen moet zijn
Ik in Nijmegenquote:Op maandag 25 januari 2021 15:59 schreef daNpy het volgende:
Wij wonen niet zover bij elkaar uit de buurt volgens mijquote:Op maandag 25 januari 2021 16:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik in Nijmegen.
Vooral nu tijdens corona-tijd; wat doen al die mensen op straat.. Maarja, op dat moment ben ik er dan ook onderdeel van, dus diezelfde vraag kunnen zij ook aan mij stellen.
Zelfs Lexxx vond het gisteren te drukquote:Op maandag 25 januari 2021 15:59 schreef daNpy het volgende:
Als je woonplaats Eindhoven is, liggen we toch wel 45km van elkaar vandaan. Niet ver, maar ook niet heel dichtbij.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wij wonen niet zover bij elkaar uit de buurt volgens mij
Daar ben ik doorheen geredenquote:Op maandag 25 januari 2021 16:26 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik heb het soms al als ik even in Emmen moet zijn
Dat doet me veel denken aan het natuur ten noorden van je oude schooltjequote:Op maandag 25 januari 2021 16:52 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan nog wat 'strandjes', meren en de Maas op loopafstand. Love it.
Als in de Veluwe?quote:Op maandag 25 januari 2021 19:09 schreef lipje het volgende:
[..]
Dat doet me veel denken aan het natuur boven je oude schooltje
Een friespeukquote:Op maandag 25 januari 2021 19:12 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit wie ik denk dat het is?
Zeker als je bij slot Roosendaal het bos oploopt richting de grote heideveldenquote:Op maandag 25 januari 2021 19:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Als in de Veluwe?
Daar heeft het wel wat van weg ja.
Nee, ik woon al een tijdje buiten de stad, op het mooie platteland.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je woonplaats Eindhoven is, liggen we toch wel 45km van elkaar vandaan. Niet ver, maar ook niet heel dichtbij.
Oh ja, ik weet het weer. Iets met een D.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee, ik woon al een tijdje buiten de stad, op het mooie platteland.
Ik kan Slot Roosendaal niet vinden via Googlequote:Op maandag 25 januari 2021 19:21 schreef lipje het volgende:
[..]
Zeker als je bij slot Roosendaal het bos oploopt richting de grote heidevelden
Inderdaad! Nog best een eindje fietsen niet dat ik dat doe maar toch,quote:Op maandag 25 januari 2021 19:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh ja, ik weet het weer. Iets met een D.
Maar ook dan ben je nog steeds 34km van mij vandaan!
Kasteel Roosendaal en dan richting posbankquote:Op maandag 25 januari 2021 19:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik kan Slot Roosendaal niet vinden via Google.
Oeh bah, ja. Gelukkig ben ik daar al een tijd niet geweest.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:37 schreef Anne het volgende:
Als ik in de randstad ben, ben ik meestal toch weer blij er weg te gaan. Wat een drukte
Straks weer als het mooi weer is. Camera in de fietstas en mooi op pad. Soms 50-60km op een dag.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Inderdaad! Nog best een eindje fietsen niet dat ik dat doe maar toch,
Inderdaad: motorfietsquote:Op maandag 25 januari 2021 21:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Straks weer als het mooi weer is. Camera in de fietstas en mooi op pad. Soms 50-60km op een dag.
Melk, mijn witte motor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |