Wist niet dat ie in Status Quo zat.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Later dit uur volgt de beste van John Mayer
Gitaargezichtquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:37 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zijn looks?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:37 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zijn looks?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die positie is wel Mayer op zijn plaatsquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit had ook op 1850 gekund inderdaad. Sowieso elk jaar weer staan al die platen van John Mayer heel dicht bij elkaar.
Neon Wound van Silversun Pickups? Ook een lekker nummer jaquote:
Makkelijk werkbehang. Het stoort niet. Goed geproduceerd. Goed gezongen. Enzovoort.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:36 schreef Evenstar het volgende:
Ik snap dus echt niet hoe dit soort nikszeggende nummers zo hoog komen.
Wat is hier nou bijzonder aan? Zijn zang? Muzikaal meesterwerkje?
Ieder zo zijn smaak, ik zat meer te denken aan mandarijntjes, worteltjes, chocola, dropjes..quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, dat ook, aan mijn ziel en levenslust.
Minder! Minder! Minder!quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:37 schreef Dagoduck het volgende:
Willen we Mayer of minder John in de lijst?
Lazy eyequote:Op dinsdag 29 december 2020 14:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Neon Wound van Silversun Pickups? Ook een lekker nummer ja
Ja da's standaard in de (kerst) vakantiequote:Op dinsdag 29 december 2020 14:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Was laat geworden vannacht ouwe reus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |