Nu gaat er nog geen belletje rinkelen in ieder gevalquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit worden weer een hoop "ohhh die"(al ken ik deze ook niet)
Oh nevermind, weer terug.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wat is er met de graphics van de zender aan de hand?
Ze zijn verdwenen. Welk nummer nu?
Tom Petty staat echt bizar laag in deze lijstquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:07 schreef Cee het volgende:
Hier lijkt een stukje even op Mary Jane's Last Dance.
Die cowbell hebben we al gehad toen straks.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu gaat er nog geen belletje rinkelen in ieder geval
Da’s toch die van caaaalifooornia Rest In Peace?quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:07 schreef Cee het volgende:
Hier lijkt een stukje even op Mary Jane's Last Dance.
Nee, wel een stukje verder naar het zuidoosten en met 18.5 graden een lentedag vandaagquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
W00t, jij zit op Curacao ofzo?
Misschien moet die overlijden om... ooh wacht.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tom Petty staat echt bizar laag in deze lijst
Neem gerust opquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu gaat er nog geen belletje rinkelen in ieder geval
Presentquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoor bij het clubje dat The Black Keys niet kent volgens mij
Misschien moet hij terugkomen, dan zal hij ongetwijfeld ook wat gaan stijgenquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien moet die overlijden om... ooh wacht.
In de categorie goede bandsquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:09 schreef Evenstar het volgende:
In welke categorie/genre worden de Black Keys ingedeeld eigenlijk?
Garagerock noemen ze dat toch? White stripes, wolfmother, Cold War kids, daar zou ik ze bij voegenquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:09 schreef Evenstar het volgende:
In welke categorie/genre worden de Black Keys ingedeeld eigenlijk?
In de video van Mary jane's last dance zie je dat er nog een hoop mogelijk is na je doodquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien moet die overlijden om... ooh wacht.
Ik ookquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoor bij het clubje dat The Black Keys niet kent volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |