Meer weten over Aardbevingen, kijk ook eens hierquote:Aardbeving in Kroatië, veel schade gemeld
Een zware aardbeving heeft Centraal-Kroatië getroffen. Volgens het Europees-Mediterrane Seismologisch Centrum had de beving een kracht van 6,3 en lag het epicentrum van de beving ten zuidoosten van de hoofdstad Zagreb. Volgens de eerste berichten is er veel schade en zijn er gewonden gevallen.
Verschillende gebouwen zijn ingestort en er is schade aan daken en gevels. De beving werd ook gevoeld in Servië en Bosnië en Herzegovina. Het Kroatische Rode Kruis zegt dat de situatie in de plaats Petrinja "zeer ernstig" is.
Hetzelfde gebied werd gisteren ook al getroffen door een aardbeving, toen met een kracht van 5,2.
Als het door een aardbeving daar bij mij problematisch is dan heeft Nederland ook een probleem want scheelt hemelsbreed maar 100kmquote:
Ooh? Ik dacht dat je in Kroatie zitquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Als het door een aardbeving daar bij mij problematisch is dan heeft Nederland ook een probleem want scheelt hemelsbreed maar 100km
Nee joh, veel te koudquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ooh? Ik dacht dat je in Kroatie zit
Voor een aardbeving van 6.5 op de schaal van richter die lokaal niet tot ontwrichtende omstandigheden leidt?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:39 schreef halfway het volgende:
EU dus, benieuwd of ze enige vorm van aandacht of hulp krijgen.
als in groningen een 6.3 ooit geweest is dan had elk huis in NL echt geen gas meerquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
WoW, Groningse taferelen zo te zien. Sterkte aldaar!
Ja, en dan al die Nieuwjaars-kaarten met " nou, gelukkig is het bijna 2021!!!!"quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:09 schreef Rodgrod het volgende:
Toepasselijke manier om 2020 af te sluiten....
I.m.o is de kans groot dat ze volgend jaar dezelfde kunnen versturen met een jaartal hogerquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, en dan al die Nieuwjaars-kaarten met " nou, gelukkig is het bijna 2021!!!!"
Alsof dat verschil maakt.
De linkse EU gaat toch geen witte mensen helpen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:39 schreef halfway het volgende:
EU dus, benieuwd of ze enige vorm van aandacht of hulp krijgen.
Je moet de zaken niet gaan verdraaien raar mannetje.quote:Op woensdag 30 december 2020 03:14 schreef Dven het volgende:
Erg fijn voor @:halfway dat er genoeg schade en doden te betreuren zijn dat dit toch veelvoudig in de media verschijnt.
Ben je tevreden met alle aandacht en hulp die men aldaar vooralsnog krijgt? Waar komt je eerste bijzonder vreemde post eigenlijk vandaan? Voel je je niet alleen als Nederlander binnen Europa achtergesteld maar nu ook als Europeaan binnen de wereld? Welke Europese aardbevingen zijn zo extreem slecht behandeld geweest?quote:Op woensdag 30 december 2020 10:58 schreef halfway het volgende:
[..]
Je moet de zaken niet gaan verdraaien raar mannetje.
Verder alles goed?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben je tevreden met alle aandacht en hulp die men aldaar vooralsnog krijgt? Waar komt je eerste bijzonder vreemde post eigenlijk vandaan? Voel je je niet alleen als Nederlander binnen Europa achtergesteld maar nu ook als Europeaan binnen de wereld? Welke Europese aardbevingen zijn zo extreem slecht behandeld geweest?
Kan je niet gewoon antwoord geven?Zeg je dit op basis van alle gebrek aan help en (media)aandacht voor bijvoorbeeld de zeer destructieve aardbevingen in de Apennijnen 2017 of misschien die van een jaar of 10 geleden in L'Aquila? Beide zijn nota bene wereldwijd breed behandeld. Tot hulpacties in Nederland en de VS aantoe.
En wat te denken van.... Ah shit. Beide vernietigende Europese aardbevingen in zo ongeveer de laatste 50 jaar (de vernietigende Vrancea aardbeving die tot diep in de Balkan voor vele doden zorgde) zijn nu opgenoemd.
Ik hoop dus dat jij als 'niet raar mannetje' dus nog lange tijd dit soort extreem kortzichtige en domme posts kan plaatsen aangezien dat inhoudt dat er simpelweg tektonisch niet zo veel schokkends gebeurt op het Europees continentaal plat en jij niet over de rug van vele doden en veel verdriet je gram kan proberen te halen. Om te kotsen ben je
Precies. Voor de rest niet reageren waar je kutpost op gebaseerd is. Gewoon in de rondte roepen zonder je te verantwoorden voor de bagger die uit je poten komt. Hoe verrassend. Doei hequote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 11:29 schreef yvonne het volgende:
Vrede Op Aarde goddomme jullie
Carry on
Jij bent echt niet helemaal oké volgens mij.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies. Voor de rest niet reageren waar je kutpost op gebaseerd is. Gewoon in de rondte roepen zonder je te verantwoorden voor de bagger die uit je poten komt. Hoe verrassend. Doei he
Gelukkig maar, ik zou het zorgelijker vinden wanneer een figuur als jij anders zou denkenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 10:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jij bent echt niet helemaal oké volgens mij.
Te voorspellen reactie, maar in topic na topic maak je ruzie met allerlei users in niet echt te volgen rants. En dan ligt het aan mij?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 10:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik zou het zorgelijker vinden wanneer een figuur als jij anders zou denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |