Meer weten over Aardbevingen, kijk ook eens hierquote:Aardbeving in Kroatië, veel schade gemeld
Een zware aardbeving heeft Centraal-Kroatië getroffen. Volgens het Europees-Mediterrane Seismologisch Centrum had de beving een kracht van 6,3 en lag het epicentrum van de beving ten zuidoosten van de hoofdstad Zagreb. Volgens de eerste berichten is er veel schade en zijn er gewonden gevallen.
Verschillende gebouwen zijn ingestort en er is schade aan daken en gevels. De beving werd ook gevoeld in Servië en Bosnië en Herzegovina. Het Kroatische Rode Kruis zegt dat de situatie in de plaats Petrinja "zeer ernstig" is.
Hetzelfde gebied werd gisteren ook al getroffen door een aardbeving, toen met een kracht van 5,2.
Als het door een aardbeving daar bij mij problematisch is dan heeft Nederland ook een probleem want scheelt hemelsbreed maar 100kmquote:
Ooh? Ik dacht dat je in Kroatie zitquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Als het door een aardbeving daar bij mij problematisch is dan heeft Nederland ook een probleem want scheelt hemelsbreed maar 100km
Nee joh, veel te koudquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ooh? Ik dacht dat je in Kroatie zit
Voor een aardbeving van 6.5 op de schaal van richter die lokaal niet tot ontwrichtende omstandigheden leidt?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:39 schreef halfway het volgende:
EU dus, benieuwd of ze enige vorm van aandacht of hulp krijgen.
als in groningen een 6.3 ooit geweest is dan had elk huis in NL echt geen gas meerquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
WoW, Groningse taferelen zo te zien. Sterkte aldaar!
Ja, en dan al die Nieuwjaars-kaarten met " nou, gelukkig is het bijna 2021!!!!"quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:09 schreef Rodgrod het volgende:
Toepasselijke manier om 2020 af te sluiten....
I.m.o is de kans groot dat ze volgend jaar dezelfde kunnen versturen met een jaartal hogerquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, en dan al die Nieuwjaars-kaarten met " nou, gelukkig is het bijna 2021!!!!"
Alsof dat verschil maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |