Vuurwerkbril opzetten, het is allemaal zo moeilijk hequote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:40 schreef miaeak het volgende:
[..]
Voor mensen die hun oog eruit knallen
Maar in de praktijk doet bijna niemand dat.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:42 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Vuurwerkbril opzetten, het is allemaal zo moeilijk he
En iedereen in jouw nabijheid had die op dat moment ook een op neem ik dan aan?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:42 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Vuurwerkbril opzetten, het is allemaal zo moeilijk he
Straks de 31e in 2021 steekt men dubbel zoveel als in een normaal jaar, als de economie niet teveel tegenzit.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:43 schreef miaeak het volgende:
Elke kans om in de nabije toekomst een algemeen vuurwerk verbod in te stellen is voorlopig in ieder geval naar de klote
Misschien is het wel dichterbij dan ooit.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:43 schreef miaeak het volgende:
Elke kans om in de nabije toekomst een algemeen vuurwerk verbod in te stellen is voorlopig in ieder geval naar de klote
Dat hoop k wel voor ze en anders blijf je binnenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:45 schreef miaeak het volgende:
[..]
En iedereen in jouw nabijheid had die op dat moment ook een op neem ik dan aan?
Voor de zorg maakt het natuurlijk niet uit of het jouw oog of die van je buurman is.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:47 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat hoop k wel voor ze en anders blijf je binnen![]()
'De zorg'quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:49 schreef miaeak het volgende:
[..]
Voor de zorg maakt het natuurlijk niet uit of het jouw oog of die van je buurman is.
Ik zit mij. N lever te verklotenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb je wat vingers verloren dit jaar?
Dat dit zou gaan gebeuren had zelfs een kleuter uit groep 2 kunnen bedenken. Dit proefballonetje is uitgelopen op een groot fiasco, heerlijk. Laat dit een les zijn, nooit je macht misbruiken om een pandemie als excuus te gebruiken om je politieke agenda er doorheen te drukken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:43 schreef miaeak het volgende:
Proostquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:51 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik zit mij. N lever te verkloten
In een land met zoveel tokkies zul je dus nooit de corona epidemie kunnen indammen. De regering is gewoon naief geweest en dacht dat het zoveelste verbod zou werken. Nee dusquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:16 schreef SuperwormJim het volgende:
De tokkies hier in de buurt gaan weer gewoon los met vuurwerk.
Ik zou niet weten waarom. Een ruime meerderheid is voor een verbod en dat percentage zal dit jaar alleen maar stijgen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:43 schreef miaeak het volgende:
Een algemeen vuurwerkverbod is indirect het legaliseren van het illegale vuurwerk, waarmee je dus een averechts effect bereikt. Dat heeft deze avond wel duidelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Een ruime meerderheid is voor een verbod en dat percentage zal dit jaar alleen maar stijgen.
Gaat toch best prima zo?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:57 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
Een algemeen vuurwerkverbod is indirect het legaliseren van het illegale vuurwerk, waarmee je dus een averechts effect bereikt. Dat heeft deze avond wel duidelijk gemaakt.
Het is al minder dan normaal dus dat is al winst. Benieuwd naar de statistieken morgen/komende dagen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:57 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
Een algemeen vuurwerkverbod is indirect het legaliseren van het illegale vuurwerk, waarmee je dus een averechts effect bereikt. Dat heeft deze avond wel duidelijk gemaakt.
De regering is te laf geweest om de grenzen te sluiten(vanwege baarle). Ik wil wel eens zien hoeveel vuurwerk er zou zijn met gesloten grenzen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:54 schreef paulgo het volgende:
[..]
In een land met zoveel tokkies zul je dus nooit de corona epidemie kunnen indammen. De regering is gewoon naief geweest en dacht dat het zoveelste verbod zou werken. Nee dus
Wat je bedoeld is dat er illegale handel ontstaat. Dat is geen argument tegen een verbod. Alsof je misdaad moet accepteren omdat het bestaat.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:57 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
Nou, hier echt niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:01 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Het is al minder dan normaal dus dat is al winst. Benieuwd naar de statistieken morgen/komende dagen.
Gesloten grenzen hebben meer voordelen: Als de grenzen eerder waren gesloten hadden we nu geen lockdown, dichte horeca,en voorwoekerende corona epidemie in ons land gehad. Kijk naar het succesvolle Nieuw-Zeeland. Daar is de corona epidemie succesvol bedwongen en is alles gewoon open behalve de gesloten grenzen natuurlijk. Nieuw Zeeland heeft in totaal maar 25 corona doden en vandaag maar 11 nieuwe besmettingsgevallen. Zie de worldometer sitequote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:01 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De regering is te laf geweest om de grenzen te sluiten(vanwege baarle). Ik wil wel eens zien hoeveel vuurwerk er zou zijn met gesloten grenzen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |