Mja ik kom ook uit een klein stadje waarvan mijn vader altijd zei: “als je een scheet laat op de brug in het centrum... weet ik voor je thuis bent of hij stinkt.”quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:15 schreef Clubsoda het volgende:
@:minilot, geweldig, ook dat het dan natuurlijk de buurjongen van je zwager isZulke dorpen waarin je hele familie woont en iedereen elkaar kent, zijn me zo vreemd dat ik er met een soort antropologische fascinatie naar kijk
quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
SuffertjesOns stadsdurrup heeft er ook eentje.
Die hebben we met de straat nog eens gebruikt toen het het hoopje herfstafval waar de gemeente mee start en waar wij bijstorten wekenlang niet werd opgehaald. Het hele wijk leek bij te storten en de hoop nam haast Bijbelse (en gevaarlijke) proporties aan. Twee dagen na publicatie was de hoop weg.
En verder natuurlijk voor al uw katten in bomen, bijna botsingen en carnavalsnieuws.
Bij J iets minder vanzelf... die heeft het echt zelf gedaan. Extra stoer dusquote:Op dinsdag 29 december 2020 08:19 schreef minilot het volgende:
Günther was een danig dikke baby en omdat de toen nog danig dikke J. altijd meeging naar het consultatiebureau werd er vaak een beetje bemoeierig/bezorgd over gedaan, maar no way in hell dat ik mijn koter z'n volstrekt onbeperkte toegang tot mijn klaarblijkelijk erg geslaagde melk ging ontzeggenGewoon op z'n beloop gelaten, trok vanzelf helemaal bij. Bij J. uiteindelijk zelfs ook
Ik hoop dat ik aan het grut kan overdragen dat het oppervlakkig en zinloos is om je al teveel zorgen te maken over hoe je eruit ziet![]()
Wel puur toeval hoor, dat het de buurjongen is. Alblasserdam heeft twintigduizend inwoners, heel veel mensen kennen heel veel andere mensen nietquote:Op dinsdag 29 december 2020 08:15 schreef Clubsoda het volgende:
@:minilot, geweldig, ook dat het dan natuurlijk de buurjongen van je zwager isZulke dorpen waarin je hele familie woont en iedereen elkaar kent, zijn me zo vreemd dat ik er met een soort antropologische fascinatie naar kijk
Ja, dat laatste werkt hier nog niet echtquote:Op dinsdag 29 december 2020 08:22 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wel nooit fan geweest van snoep.. maar niet ivm gewicht eigenlijk. Meer dat er zoveel andere lekkere dingen zijn die wel gezond zijn.
En ze lust inmiddels vrijwel alles... dus missie geslaagd wat mij betreft.
Nou ja, dat je überhaupt in hetzelfde dorp woont als je zwager en andere familieleden vind ik al heel watquote:Op dinsdag 29 december 2020 08:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Wel puur toeval hoor, dat het de buurjongen is. Alblasserdam heeft twintigduizend inwoners, heel veel mensen kennen heel veel andere mensen niet
Echt? Ik vond zijn ontbijtbordjes er altijd zo lekker gevarieerd uitzien met de erwten en nuggets.quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:25 schreef minilot het volgende:
Ja, dat laatste werkt hier nog niet echtDude lust momenteel alleen frikandellen, fruit en omeletjes. Trekt ooit wel weer bij. Hoop ik.
Ja okee.. En inderdaad, mijn schoonouders, twee zwagers, moeder en broertje wonen allemaal binnen een straal van een paar honderd meter van mijn huisquote:Op dinsdag 29 december 2020 08:26 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nou ja, dat je überhaupt in hetzelfde dorp woont als je zwager vind ik al heel wat
Ja, dat is inmiddels een verre herinneringquote:Op dinsdag 29 december 2020 08:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Ik vond zijn ontbijtbordjes er altijd zo lekker gevarieerd uitzien met de erwten en nuggets.
Nee hoor, lekker laten gaan, niet druk maken. Komt vanzelf goed, of niet, maar dan gaan ze toch ooit een keer het huis uitquote:Op dinsdag 29 december 2020 08:28 schreef Myraela het volgende:
Ik voelde me laatst een beetje schuldig omdat mijn nichtje van de rijsttafel alleen de mini loempia's kon waarderen. Maar aan de andere kant kun je met haar echt helemaal geen rekening houden en schijnt ze thuis dus precies hetzelfde te doen. Lijkt me wel lastig.
Mijn moeder liet mij altijd met haar mee dieeten...quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben begonnen als 10-ponder, vervolgens Michelin baby en altijd mollig gebleven.
Diëten zijn mij onbekend. Zolang ik me gezond voel doe ik het met mijn vetjes.
Twee jaar geleden wel gestart met sporten, vooral voor het immunologische, cardiovasculaire en conditionele verhaal.
Inmiddels een griep en Kerona verder, dus tja![]()
Maar de trap kan ik wel makkelijker op.
Dat bedoel ik, bij mij varieert dat tussen de 174 en 440 kilometerquote:Op dinsdag 29 december 2020 08:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja okee.. En inderdaad, mijn schoonouders, twee zwagers, moeder en broertje wonen allemaal binnen een straal van een paar honderd meter van mijn huis
Ik probeer me er niet druk over te maken, dwars over die ingebakken neiging heen die je als ouder hebt om je kind graag goed te zien eten. We doen alles volgens de boekjes: gezelligheid aan tafel, kind betrekken bij het koken, niet iets anders voor een koter maken - maar nog steeds eet -ie momenteel hartstikke belabberd. Het zij zo, ik ga 'm niet foiegrasesk dwangvoederenquote:
Mja als je een hoop dingen gemaakt hebt... is er keuze. Meer kun je niet doen denk ik?quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:28 schreef Myraela het volgende:
Ik voelde me laatst een beetje schuldig omdat mijn nichtje van de rijsttafel alleen de mini loempia's kon waarderen. Maar aan de andere kant kun je met haar echt helemaal geen rekening houden en schijnt ze thuis dus precies hetzelfde te doen. Lijkt me wel lastig.
Ik herinner me nog allerhande leuke bordjes met fruit en dergelijks..quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik probeer me er niet druk over te maken, dwars over die ingebakken neiging heen die je als ouder hebt om je kind graag goed te zien eten. We doen alles volgens de boekjes: gezelligheid aan tafel, kind betrekken bij het koken, niet iets anders voor een koter maken - maar nog steeds eet -ie momenteel hartstikke belabberd. Het zij zo, ik ga 'm niet foiegrasesk dwangvoederen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |