abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197047784
.
pi_197047826
Meteen even openen hier met nieuwe statistieken.

4 dagen vakantie met exschoonouders waarbij uitgebreid gewandeld is elke dag: +1kg.
3 kerstdagen die gevoelsmatig voornamelijk gespendeerd zijn aan eten en zitten in de auto en op de bank: -0,3kg.

Conclusie... minder bewegen en meer chocolade zijn beter voor de lijn dan mijn exschoonouders _O-

Wel nog steeds in de negatieve coronakilo’s.
Dus verre van ontevreden.
pi_197047871
@minilot, geweldig, ook dat het dan natuurlijk de buurjongen van je zwager is :D Zulke dorpen waarin je hele familie woont en iedereen elkaar kent, zijn me zo vreemd dat ik er met een soort antropologische fascinatie naar kijk O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197047891
Suffertjes O+ Ons stadsdurrup heeft er ook eentje.

Die hebben we met de straat nog eens gebruikt toen het het hoopje herfstafval waar de gemeente mee start en waar wij bijstorten wekenlang niet werd opgehaald. Het hele wijk leek bij te storten en de hoop nam haast Bijbelse (en gevaarlijke) proporties aan. Twee dagen na publicatie was de hoop weg.

En verder natuurlijk voor al uw katten in bomen, bijna botsingen en carnavalsnieuws.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197047899
O ja *meld*

Volgens mij ben ik er bijijijijna vanaf *O*
Snottersnuffel is weg, benauwdheid moet ik nog testen (lig op bed). Maar algehele status: goed :Y
Alleen geen kraak noch smaak.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197047901
Günther was een danig dikke baby en omdat de toen nog danig dikke J. altijd meeging naar het consultatiebureau werd er vaak een beetje bemoeierig/bezorgd over gedaan, maar no way in hell dat ik mijn koter z'n volstrekt onbeperkte toegang tot mijn klaarblijkelijk erg geslaagde melk ging ontzeggen :7 Gewoon op z'n beloop gelaten, trok vanzelf helemaal bij. Bij J. uiteindelijk zelfs ook :+

Ik hoop dat ik aan het grut kan overdragen dat het oppervlakkig en zinloos is om je al teveel zorgen te maken over hoe je eruit ziet ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_197047908
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:15 schreef Clubsoda het volgende:
@:minilot, geweldig, ook dat het dan natuurlijk de buurjongen van je zwager is :D Zulke dorpen waarin je hele familie woont en iedereen elkaar kent, zijn me zo vreemd dat ik er met een soort antropologische fascinatie naar kijk O+
Mja ik kom ook uit een klein stadje waarvan mijn vader altijd zei: “als je een scheet laat op de brug in het centrum... weet ik voor je thuis bent of hij stinkt.”

Maar ondanks dat ik in verhouding veel minder mensen ken in de grote stad... word er echt niet minder geroddeld _O-
pi_197047923
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Suffertjes O+ Ons stadsdurrup heeft er ook eentje.

Die hebben we met de straat nog eens gebruikt toen het het hoopje herfstafval waar de gemeente mee start en waar wij bijstorten wekenlang niet werd opgehaald. Het hele wijk leek bij te storten en de hoop nam haast Bijbelse (en gevaarlijke) proporties aan. Twee dagen na publicatie was de hoop weg.

En verder natuurlijk voor al uw katten in bomen, bijna botsingen en carnavalsnieuws.
O+
Hier geen carnavalsnieuws maar wel relatief vaak artikelen over schapen en molens, eventueel in combinatie met elkaar |:)
pi_197047934
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:19 schreef minilot het volgende:
Günther was een danig dikke baby en omdat de toen nog danig dikke J. altijd meeging naar het consultatiebureau werd er vaak een beetje bemoeierig/bezorgd over gedaan, maar no way in hell dat ik mijn koter z'n volstrekt onbeperkte toegang tot mijn klaarblijkelijk erg geslaagde melk ging ontzeggen :7 Gewoon op z'n beloop gelaten, trok vanzelf helemaal bij. Bij J. uiteindelijk zelfs ook :+

Ik hoop dat ik aan het grut kan overdragen dat het oppervlakkig en zinloos is om je al teveel zorgen te maken over hoe je eruit ziet ^O^
Bij J iets minder vanzelf... die heeft het echt zelf gedaan. Extra stoer dus :)

Maar same here.. ik vond het niet nuttig om het kind minder eten te geven dan ze zelf graag wilde.
Wel nooit fan geweest van snoep.. maar niet ivm gewicht eigenlijk. Meer dat er zoveel andere lekkere dingen zijn die wel gezond zijn.
En ze lust inmiddels vrijwel alles... dus missie geslaagd wat mij betreft.
pi_197047937
Ik ben begonnen als 10-ponder, vervolgens Michelin baby en altijd mollig gebleven.
Diëten zijn mij onbekend. Zolang ik me gezond voel doe ik het met mijn vetjes.
Twee jaar geleden wel gestart met sporten, vooral voor het immunologische, cardiovasculaire en conditionele verhaal.
Inmiddels een griep en Kerona verder, dus tja _O-
Maar de trap kan ik wel makkelijker op.
pi_197047944
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:15 schreef Clubsoda het volgende:
@:minilot, geweldig, ook dat het dan natuurlijk de buurjongen van je zwager is :D Zulke dorpen waarin je hele familie woont en iedereen elkaar kent, zijn me zo vreemd dat ik er met een soort antropologische fascinatie naar kijk O+
Wel puur toeval hoor, dat het de buurjongen is. Alblasserdam heeft twintigduizend inwoners, heel veel mensen kennen heel veel andere mensen niet ;)
pi_197047974
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:22 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wel nooit fan geweest van snoep.. maar niet ivm gewicht eigenlijk. Meer dat er zoveel andere lekkere dingen zijn die wel gezond zijn.
En ze lust inmiddels vrijwel alles... dus missie geslaagd wat mij betreft.
Ja, dat laatste werkt hier nog niet echt :') Dude lust momenteel alleen frikandellen, fruit en omeletjes. Trekt ooit wel weer bij. Hoop ik. :7
pi_197047986
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:23 schreef minilot het volgende:

[..]

Wel puur toeval hoor, dat het de buurjongen is. Alblasserdam heeft twintigduizend inwoners, heel veel mensen kennen heel veel andere mensen niet ;)
Nou ja, dat je überhaupt in hetzelfde dorp woont als je zwager en andere familieleden vind ik al heel wat :D
pi_197047988
Oh ja, en volkoren boterhammen met pindakaas, dus al met al nét genoeg om te groeien en stuiteren. ^O^
pi_197047999
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:25 schreef minilot het volgende:
Ja, dat laatste werkt hier nog niet echt :') Dude lust momenteel alleen frikandellen, fruit en omeletjes. Trekt ooit wel weer bij. Hoop ik. :7
Echt? Ik vond zijn ontbijtbordjes er altijd zo lekker gevarieerd uitzien met de erwten en nuggets. :D
pi_197048012
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:26 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Nou ja, dat je überhaupt in hetzelfde dorp woont als je zwager vind ik al heel wat :D
Ja okee.. En inderdaad, mijn schoonouders, twee zwagers, moeder en broertje wonen allemaal binnen een straal van een paar honderd meter van mijn huis :')
pi_197048015
Ik voelde me laatst een beetje schuldig omdat mijn nichtje van de rijsttafel alleen de mini loempia's kon waarderen. Maar aan de andere kant kun je met haar echt helemaal geen rekening houden en schijnt ze thuis dus precies hetzelfde te doen. Lijkt me wel lastig.
pi_197048023
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Echt? Ik vond zijn ontbijtbordjes er altijd zo lekker gevarieerd uitzien met de erwten en nuggets. :D
Ja, dat is inmiddels een verre herinnering :X Naja. Fase. Komt goed!
pi_197048032
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:28 schreef Myraela het volgende:
Ik voelde me laatst een beetje schuldig omdat mijn nichtje van de rijsttafel alleen de mini loempia's kon waarderen. Maar aan de andere kant kun je met haar echt helemaal geen rekening houden en schijnt ze thuis dus precies hetzelfde te doen. Lijkt me wel lastig.
Nee hoor, lekker laten gaan, niet druk maken. Komt vanzelf goed, of niet, maar dan gaan ze toch ooit een keer het huis uit :+
pi_197048045
Joe joe.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197048058
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben begonnen als 10-ponder, vervolgens Michelin baby en altijd mollig gebleven.
Diëten zijn mij onbekend. Zolang ik me gezond voel doe ik het met mijn vetjes.
Twee jaar geleden wel gestart met sporten, vooral voor het immunologische, cardiovasculaire en conditionele verhaal.
Inmiddels een griep en Kerona verder, dus tja _O-
Maar de trap kan ik wel makkelijker op.
Mijn moeder liet mij altijd met haar mee dieeten...
degenen die mee waren eten in enschede hebben gezien hoe goed dat heeft geholpen... :X
Ik heb serieus jaren echt veel te weinig gegeten en werd daar alleen maar dikker van.

Uiteindelijk een discussie met een collega over dat je enkel dik wordt van eten... bleek dat ik op net 1000kcal per dag zat.. soms zelfs minder.

Ik eet nog steeds te weinig.. volgens de gemiddelde standaard... maar wel veel beter dan eerst. Ontbijt netjes tegenwoordig ook.
En eet dus ook gewoon af en toe wat lekkers waar ik dat vroeger dus liet staan.

En nu dus met normaal eten en niet noemenswaardig extra bewegen... toch langzaam aan het afvallen. Dus mij hoor je niet klagen.
(Ik denk dat ik ondanks de wandelingen.. zelfs minder beweeg dan toen ik elke dag naar kantoor ging want ik mis nu mn loopjes huis/metro, overstappen en metro/kantoor en bovendien tijdens het werk liep ik toen veel meer.)

Enige grote verschil is eigenlijk dat ik geen aardappels en andere nachtschade meer eet meest van de tijd.
pi_197048065
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:28 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja okee.. En inderdaad, mijn schoonouders, twee zwagers, moeder en broertje wonen allemaal binnen een straal van een paar honderd meter van mijn huis :')
Dat bedoel ik, bij mij varieert dat tussen de 174 en 440 kilometer :+ Lópend naar je ouders! Als mijn vader in zijn bosbungalow resideert waarvoor we 40 minuten rijden vind ik dat al enorm dichtbij.
pi_197048071
quote:
Lijkt me wel lastig.
Ik probeer me er niet druk over te maken, dwars over die ingebakken neiging heen die je als ouder hebt om je kind graag goed te zien eten. We doen alles volgens de boekjes: gezelligheid aan tafel, kind betrekken bij het koken, niet iets anders voor een koter maken - maar nog steeds eet -ie momenteel hartstikke belabberd. Het zij zo, ik ga 'm niet foiegrasesk dwangvoederen :+
pi_197048073
quote:
Mja als je een hoop dingen gemaakt hebt... is er keuze. Meer kun je niet doen denk ik?
Tenzij iemand vantevoren aangeeft dat er dieetwensen zijn natuurlijk.
pi_197048088
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:33 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik probeer me er niet druk over te maken, dwars over die ingebakken neiging heen die je als ouder hebt om je kind graag goed te zien eten. We doen alles volgens de boekjes: gezelligheid aan tafel, kind betrekken bij het koken, niet iets anders voor een koter maken - maar nog steeds eet -ie momenteel hartstikke belabberd. Het zij zo, ik ga 'm niet foiegrasesk dwangvoederen :+
Ik herinner me nog allerhande leuke bordjes met fruit en dergelijks..
dat is meer dan sommige andere kinderen überhaupt aan gezond voer krijgen heb ik soms het idee :)

Komt vast wel weer goed :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')