quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:23 schreef TheVulture het volgende:
Dit is ook echt wel een tekst voor 2020: Waar kan ik heen? Helemaal godnondeju nergens naatoe
Ja en ik heb een huisbaas die nou niet bepaald geweldig is, dus ik vrees ook dat het qua beveiliging beroerd is in het huis waar ik woonquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is ook eng
Mijn eerste reactie was ook "verdomme @:viv doe die deuren eens goed dicht voordat je gaat slapen"
Totdat ik beneden kwam en cilinder gebroken op de grond zag
Dan begrijp ik jou. Het Goede Doel was de beste NL act eind jaren '80. Hit op hit op hit.quote:
Je staat er toch al in sinds jouw seconds of fame? In een spoiler.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:24 schreef PippenScottie het volgende:
Vinden jullie het erg als ik schaamteloos een foto van mezelf in de OP ga plaatsen?
Mijn vader luistert dit dan ookquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan begrijp ik jou. Het Goede Doel was de beste NL act eind jaren '80. Hit op hit op hit.
Iedere 35-plusser kan dit helemaal meebrullen. EN doet dat ook!
Ik ben ook 27, en kan het helemaal meebrullen, EN doe dat ook.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan begrijp ik jou. Het Goede Doel was de beste NL act eind jaren '80. Hit op hit op hit.
Jaquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:25 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik de enige die nooit Spotify gebruikt?
Minstens 17/29+ jaquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:25 schreef datismijnmening het volgende:
Ok tijd voor een slaappil en naar bed
SpotifyGODquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:25 schreef Dagoduck het volgende:
toen ik diaan ontmoette was ik 30 volgens mij.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:25 schreef lubje25 het volgende:
@:peaceman Ik weet niet hoe oud je bent, maar je ontmoet op een bepaald moment een vrouw in je leven die het gewoon is. Nee, ze is niet perfect, maar wel precies diegene die het beste bij jou past. In mijn geval is dat @:Diaan73.
Ik was 34, nu meer dan 6 jaar samen en inmiddels ruim 3 haar getrouwd.😀
Neen, ik ook niet. Wat wel jammer is met van die grappige statistiek dingetjesquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:25 schreef Dagoduck het volgende:
Mooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |