Liever dat dan blikken in je ogen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:41 schreef peaceman het volgende:
zo die irritant taalfout. een lege fles wijn. we zijn niet debiel ofzo! Een fles wijn = niet leeg.
Kleren die van jou of mij kunnen zijn vind ik ook verdacht.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand al geklaagd over een Lege Fles Wijn?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Liever dat dan blikken in je ogen.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kleren die van jou of mij kunnen zijn vind ik ook verdacht.
De Lama's hebben dat nummer voorgoed verpest inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ja klopt wel zo ongeveerquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:43 schreef Fred_B het volgende:
Guus met Vagant vind ik meestal wel te doen. Pas daarna werd het zo’n irritant figuur.
theorie is niet zo boeiend, je kan met minimale theoretische kennis nog geweldige muziek maken. Genoeg beroemde artiesten die geen zak van theorie wetenquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mijn theoretische onderbouwing is beschamend slecht, heb helaas ondanks Asperger geen auti-bonus wat dat betreft![]()
Moet eigenlijk daar wat meer aan gaan spijkeren
Ik kan dat niet meer horen zonder De Lamas voor mij te zien.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:43 schreef essnhills het volgende:
[..](misschien neem ik tussendoor ook shotjes, busted)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:44 schreef PippenScottie het volgende:
Overbodige tekst in beeld. Iedereen kent dit toch?
Dat jaquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:44 schreef Viv het volgende:
[..]
De Lama's hebben dat nummer voorgoed verpest inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |