Ik hoop echt dat er veel reacties zijn gekomen en dat ze dus besluiten volgend jaar weer zoiets te organiseren.quote:
Yesquote:
Echt weer een gevoel van vroeger. Dat lopen was echt veel minder leukquote:
ik vond dat nog best vermakelijk maar ik denk dat ze nu dankzij Covid ineens de juiste formule gevonden hebben. Je zou het verder het concept uit kunnen bouwen naar een SR festival, de lokatie leent zicht ervoor. Of je zou het vliegveld het epicentrum kunnen maken waar loop en fietsacties kunnen finishen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:15 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er veel reacties zijn gekomen en dat ze dus besluiten volgend jaar weer zoiets te organiseren.
Alleen maar lopen voorgaande jaren was echt niks aan om te volgen
Volledig eens met je post (ik hoop op een volgende SR zoals je beschrijftquote:
de gemiddelde leeftijd is 37, en anders wat pendelbussenquote:Op woensdag 30 december 2020 14:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Volledig eens met je post (ik hoop op een volgende SR zoals je beschrijft), behalve dan wellicht bereikbaarheid met OV? Want dat is toch wel beetje de doelgroep van 3FM
Volgens mij is Wijnand er alleen in het weekend in de ochtend.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:46 schreef Vlinder het volgende:
Dankzij SR ben ik Rob wel zeker gaan waarderen. Daarvoor zapte ik hem steeds weg. Misschien vind ik de afleveringen nu wel leuk.
Net als Sophie. Ze zit op een tijd dat ik echt nooit luister(en kan). Hoop dat ik nu wel bewust naar haar kan luisteren.
Sander is mn favoriet en zet ik zo vaak mogelijk op. En Frank en Eva luister ik ook wel.
Wanneer is Wijnand er eigenlijk?
Jeugd luistert geen radio. Allemaal Spotify playlists enzo.quote:
Oh ik vind het twee-categorieën-spel juist nog steeds leukquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Volgens mij is Wijnand er alleen in het weekend in de ochtend.
Ik deel je mening over Rob! Ik kon hem slecht verdragen, vooral door dat stomme eeuwige spelletje met woorden/bekende artiesten, maar hij maakte deze serious request echt superleuk om naar te kijken!
En Sander vond ik altijd al erg leuk, evenals Eva.
Frank vindt vooral zichzelf heel leuk was mijn conclusie na deze SR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |