Belachelijk laag, was enorme hit destijds!quote:
Ik heb hetzelfdequote:Op maandag 28 december 2020 23:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Sammy gewoon gemist hebben en dan Robbie wel horen
Nou... en dat zeg ik als fan.quote:Op maandag 28 december 2020 23:03 schreef ok01 het volgende:
Radiohead is by far het hoogtepunt komend uur
Dat ging snel danquote:Op maandag 28 december 2020 23:01 schreef DW457 het volgende:
Die man van 96 is inmiddels overleden....helaas...
Nog wel talloze andere radiohead nummers die ik liever had (ik noem een pyramid song, weird fishes, videotape etc etc) maar een nieuwe radiohead is altijd mooi!quote:Op maandag 28 december 2020 23:02 schreef PippenScottie het volgende:
Er is geen smiley die verwoordt hoe blij ik ben met Exit Music
Eens, stond op mijn shortlist, maar had er vorig jaar op gestemd dus nu voor andere gekozen.quote:Op maandag 28 december 2020 23:02 schreef MTheBassman het volgende:
road trippin, oprecht toch wel een van de mooiste pepper nummers
Sympathiek.quote:Op maandag 28 december 2020 23:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ben vooral plaatsvervangend blij om Exit Music, niet dat ik het nummer zelf nou zo briljant vind (ook niet slecht ofzo) maar ik gun het jullie van harte dat die er eindelijk in staat
Dit ja, ook nog meteen dik in het linkerrijtjequote:Op maandag 28 december 2020 23:02 schreef PippenScottie het volgende:
Er is geen smiley die verwoordt hoe blij ik ben met Exit Music
OK!quote:Op maandag 28 december 2020 23:03 schreef ok01 het volgende:
Radiohead is by far het hoogtepunt komend uur
Ben het wel met je eens hoorquote:Op maandag 28 december 2020 23:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
soms vind ik dat soort werk juist het beste van een band. Ligt er altijd aan natuurlijk.
Blijkbaar op zijn hoogst ook maar 717.quote:Op maandag 28 december 2020 23:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Belachelijk laag, was enorme hit destijds!
Same as it ever was.quote:Op maandag 28 december 2020 23:01 schreef ok01 het volgende:
Ik verwacht wel gifjes tijdens Talking Heads
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |