Welke fout is dat precies?quote:Op maandag 28 december 2020 22:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Enne, ze maakte dus tijdens het tweede refrein de fout die alle slechte kutkuffers maken.
Ik ben ziedend
#49 in de hemelse Top 1000quote:Op maandag 28 december 2020 22:18 schreef MTheBassman het volgende:
dit blijft toch echt een meesterwerk aller tijden
Loïs Lane hè, niet Lisa Lois.quote:Op maandag 28 december 2020 22:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gooi volgende keer namens mij een baksteen naar haar hoofd voor deze kuffer
Goeie vraag, ik zoek nog een echte manquote:
Er zijn wel recordpogingen gedaan.quote:Op maandag 28 december 2020 22:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bij een WK-wedstrijd voetbal vast nog weleens sneller
Weten we zeker het het niet Akwasi is?quote:Op maandag 28 december 2020 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch een neger, aangezien hij Jackson heet?
Moet ie wel naar West-Friesland willen verhuizenquote:Op maandag 28 december 2020 22:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goeie vraag, ik zoek nog een echte man
Joe Jackson was de vader van de Jackson 5 en gerelateerden.quote:Op maandag 28 december 2020 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoho sommige Jacksons worden halverwege hun leven blankquote:Op maandag 28 december 2020 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |