quote:Op maandag 28 december 2020 22:14 schreef Cee het volgende:
Mag ik iets schandaligs zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Mag ik iets schandaligs zeggen?Boks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
Mag ik iets schandaligs zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Mag ik iets schandaligs zeggen?Het is in ieder geval beter gezongen, maar ik vind dit sowieso maar een gezapige song. Zelfs mijn held Jeff Buckler kan er niet veel van maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Mag ik iets schandaligs zeggen?Vind ik ook wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Is dat eerste ooit gebeurd dan?quote:Op maandag 28 december 2020 22:14 schreef PippenScottie het volgende:
Mannen moeten niet Woman in Love zingen en vrouwen moeten niet Hallelujah zingen.
Ik heb verder niets tegen vrouwen, maar sommige liedjes zijn voor en door mannen
Mag ik iets schandaligs zeggen?Dat is ronduit schandalig zonder meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 december 2020 22:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Eens kijken hoe boos ik ga worden om deze kuffer
Mag ik iets schandaligs zeggen?Fredo, you broke my heartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My friends all drive horses
Mag ik iets schandaligs zeggen?Schandalig inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Gewoon niet meer in die keuzelijst proppen.quote:Op maandag 28 december 2020 22:14 schreef MTheBassman het volgende:
dat je op Hallelujah wil stemmen mag, maar je moet er 3 kiezen en je gaat voor deze, dat is toch wel echt een beetje kansloos
Mag ik iets schandaligs zeggen?ik vind alledrie versies eigenlijk niks, veel te traag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Opgenomen met een aardappel.quote:Op maandag 28 december 2020 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Zingt ze door een wc-rolletje? Wat een matig geluid.
We hebben ooit de 8 minuten per topic aangetiktquote:Op maandag 28 december 2020 22:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vind ik ook. Gaat wel retesnel hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |