Ooit een Lakeside-finale tegen Barney zeker?quote:Op maandag 28 december 2020 22:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nostalgie van valsspelen tegen Hofstra is het enige wat me binnenschiet
Ah joh doe nou ff niet zo flauw manquote:Op maandag 28 december 2020 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb we vooral geen zin in. Dit wordt saai en vooral slecht.
Op zn hondjes met een kwispelende staartquote:Op maandag 28 december 2020 22:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zou Maijer ook lachend zijn vrouw neuken?
Na afloop vragen....Hoe was het ? Kan het beter ? Hoe kan ik het omdraaienquote:Op maandag 28 december 2020 22:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zou Maijer ook lachend zijn vrouw neuken?
De ultieme Hersenloze mongool dusquote:Op maandag 28 december 2020 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
Robin van Galen heeft een Feyenoord hoofd.
Waarom was je vorige wedstrijd zo nat en nu niet?quote:Op maandag 28 december 2020 22:13 schreef macca728 het volgende:
[..]
Na afloop vragen....Hoe was het ? Kan het beter ? Hoe kan ik het omdraaien
ah ja zoiets hoorde ik al inderdaad. Zal wel een stukje Nippon tussen zitten dan iddquote:Op maandag 28 december 2020 22:14 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Geboren in Guam ofzo? Zo'n Amerikaanse kolonie
Je had sowieso kunnen laten bullen voor de laatste leg.quote:Op maandag 28 december 2020 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jazeker, maar had het toch vanaf de derde ronde terug laten draaien. Maar goed dat zal niet zo makkelijk zijn geweest
Vond het oorspronkelijk al een beetje onnodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |