Volgens mij in verband met het publiek in en uit de zaal.quote:Op maandag 28 december 2020 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel kut dat er geen SD is
Snap nog steeds niet waarom eigenlijk
Neem aan dat ze die hele zaal ook nog zouden moeten sweepenquote:Op maandag 28 december 2020 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze hadden gehoopt op publiek en dan wat gespreider naar buiten volgens mij, normaal is het altijd haasten voor het OV.
quote:Op maandag 28 december 2020 22:08 schreef Tagliano het volgende:
Als je Neef_Wuppie aan je zijde hebt weet je dat je ernaast zit
Jazeker, maar had het toch vanaf de derde ronde terug laten draaien. Maar goed dat zal niet zo makkelijk zijn geweestquote:Op maandag 28 december 2020 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze hadden gehoopt op publiek en dan wat gespreider naar buiten volgens mij, normaal is het altijd haasten voor het OV.
Lisa Stansfield?quote:Op maandag 28 december 2020 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie is die meid met dat korte zwarte haar soberzo?
Ik zal ook nooit juichen voor Kingquote:Op maandag 28 december 2020 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik niet
Zure cynische vent dat ie is
Maar buiten dat ook niet tegen hem
Ik vind het ook jammer hoor.quote:Op maandag 28 december 2020 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jazeker, maar had het toch vanaf de derde ronde terug laten draaien. Maar goed dat zal niet zo makkelijk zijn geweest
Vond het oorspronkelijk al een beetje onnodig.
Is het nog steeds zo dat het OV daar rond middernacht er gewoon mee kapt? ZO kansloosquote:Op maandag 28 december 2020 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb Duzza voorspeld maar ik hoop stiekem op de yankquote:Op maandag 28 december 2020 22:10 schreef The_Undertone het volgende:
Zijn "we" voor Bag Shit of Durrant?
King is toch gewoon pure nostalgie manquote:Op maandag 28 december 2020 22:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik zal ook nooit juichen voor King
Geen voorkeur eigenlijk.quote:Op maandag 28 december 2020 22:10 schreef The_Undertone het volgende:
Gelukkig volgend jaar weerquote:
Als het volgend jaar weer kan wil ik er wel heen eigenlijk.quote:Op maandag 28 december 2020 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig volgend jaar weer
Had echter gehoopt dat ze op zijn minst de laatste leg zouden bullen.
Kinggod gaat al 25 jaar mee , elk jaar dikker ookquote:Op maandag 28 december 2020 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
King is toch gewoon pure nostalgie man
KINGGOD
Ik heb we vooral geen zin in. Dit wordt saai en vooral slecht.quote:Op maandag 28 december 2020 22:10 schreef The_Undertone het volgende:
Nostalgie van valsspelen tegen Hofstra is het enige wat me binnenschietquote:Op maandag 28 december 2020 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
King is toch gewoon pure nostalgie man
KINGGOD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |