Om 7 uur in de ochtend ingooien genotquote:Op maandag 28 december 2020 22:04 schreef Tagliano het volgende:
Hm
DRT is vanaf nu supporter van King
Vanaf nuquote:Op maandag 28 december 2020 22:04 schreef Tagliano het volgende:
Hm
ook maar één potje trouwensquote:Op maandag 28 december 2020 22:04 schreef Tagliano het volgende:
Hm
Prima op de counterquote:Op maandag 28 december 2020 22:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel erg verdedigend gedart toch?
Dolan had niet door dat Price de wedstrijd mocht beginnen, kan gebeuren.quote:Op maandag 28 december 2020 22:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij kende de nieuwe Dolan nog niet?quote:Op maandag 28 december 2020 22:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb me ook minder gestoord aan hem dan normaal. Leek of hij bij vlagen wat sneller gooide?
Beetje op de counter en dat krijg je terug als je je tempopijlen niet weet te plaatsen. Wat dat betreft tactisch goed ontregelt door Price.quote:Op maandag 28 december 2020 22:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op maandag 28 december 2020 22:04 schreef Tagliano het volgende:
Hm
Wie is die meid met dat korte zwarte haar soberzo?quote:Op maandag 28 december 2020 22:06 schreef Szura het volgende:
Op dat Tribute Concert is Freddie verkracht door bepaalde zangers. Alleen George Michael was top.
Daar hield ‘ie toch vanquote:Op maandag 28 december 2020 22:06 schreef Szura het volgende:
Op dat Tribute Concert is Freddie verkracht door bepaalde zangers. Alleen George Michael was top.
Wel kut dat er geen SD isquote:Op maandag 28 december 2020 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dolan had niet door dat Price de wedstrijd mocht beginnen, kan gebeuren.
Ik deel deze mening.quote:Op maandag 28 december 2020 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik niet
Zure cynische vent dat ie is
Maar buiten dat ook niet tegen hem
Ze hadden gehoopt op publiek en dan wat gespreider naar buiten volgens mij, normaal is het altijd haasten voor het OV.quote:Op maandag 28 december 2020 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel kut dat er geen SD is
Snap nog steeds niet waarom eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |