@puzziepie ik ben daar ook benieuwd naarquote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:01 schreef dud0r het volgende:
En ben je er al over uit of je zelf weer een kat neemt?
Ik mis een kat.. maar ik zou niet meer gaan voor kitten (hoe leuk ik dat ook vindquote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:01 schreef dud0r het volgende:
En ben je er al over uit of je zelf weer een kat neemt?
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:27 schreef stokj het volgende:
[..]
@:puzziepie ik ben daar ook benieuwd naar
Eentje die wat ouder is uit het asiel halenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik mis een kat.. maar ik zou niet meer gaan voor kitten (hoe leuk ik dat ook vind![]()
Ik ben nog aan twijfelen
Ja dat zou ik sowieso doenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eentje die wat ouder is uit het asiel halen
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Genoeg katten die na deze jaarwisseling een onderkomen bij jou willen!
Het juiste momentquote:
Hopelijk blijft het de goede kant op gaan!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het juiste moment![]()
Ik moet (voor mezelf) eerst aan de slag met mezelf , ik heb een pittig anderhalf jaar gehad , vooral vanwege mijn schildklier. Ik heb geen idee hoe ik er op dit moment voorsta , moet half januari weer bloed laten prikken)
Mijn waarden zijn sinds augustus weer beter en stabieler,(een jaar lang te trage werking en nu loopt ie weer te snel, maar passend bij mijn ziekteen hopelijk is dat nog steeds zo
![]()
Maar dat betekend alleen niet dat alles dan ook meteen weer goed is. Dit gaat zeker een jaar duren voordat ik me echt weer goed voel. Hopelijk binnenkort meer zon , warmere dagen , want dat helpt ook![]()
En die tijd heb ik ook nodig om wat dingen aan te pakken, weer lopen ,energie krijgen en beter in mijn vel zitten.
Nu is de tijd daar nog niet voor
Ik hoop van wel jaquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het de goede kant op gaan!
Correctquote:
Weinig. Jij?quote:
En foto's van jezelf voor ons maken?quote:
We kunnen vragen of @Geerd dan de foto's wil makenquote:
Ben je meer van de films maken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |