Wat weet jij daar nou vanquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:54 schreef Amee het volgende:
[..]
Helemaal niets idd. Maar het is leuk om te zeggen
wat is er nou leuk aan om dat te zeggenquote:
LEGO is leukquote:Op woensdag 30 december 2020 15:09 schreef Ynnad_Er het volgende:
Bijna een bak Lego gekochtVoelde mij weer even kind toen ik een bouwpakket voor een raceauto zag staan.
Alleen hij was wel erg klein.
quote:
Kijk even op brickwatch. Dan kan je op set volgens mij zoeken en zie je de laagste prijsquote:Op woensdag 30 december 2020 15:22 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]Ik ben nu eigenlijk zoekende naar zo'n gruwelijk grote Truck, Jeep of wat dan ook van Technisch LEGO
![]()
Ouderwets met een kop soep en een broodje de hele middag zitten bouwen![]()
Leuke tip ! Dank je wel !quote:Op woensdag 30 december 2020 15:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kijk even op brickwatch. Dan kan je op set volgens mij zoeken en zie je de laagste prijs
Ik heb de komende dagen mijn logeerkatquote:Op donderdag 31 december 2020 10:50 schreef stokj het volgende:
Man man man, kijk die kat gaan dan vanaf 1:17
quote:Op donderdag 31 december 2020 14:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb de komende dagen mijn logeerkat
wel gezelligquote:
Echt welquote:
Hopelijk springt hij niet tegen het plafond aan met het vuurwerk dat (stiekem) wordt afgestoken.quote:Op donderdag 31 december 2020 14:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb de komende dagen mijn logeerkat
Als je de zorg die je zou willen geven aan zo een kat daadwerkelijk kan geven dan zou ik zeggen: DOEN!quote:Op donderdag 31 december 2020 14:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt welIk ben ook blij dat hij er is , ik mis mijn katten heel erg , heb wel een zwerfkat waar ik elke dag eten voor klaarzet ,maar ik zit wel heel erg te twijfelen om weer een kat te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |