Mag maar 49,9 CC hebben!quote:Op maandag 28 december 2020 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
Daarom ook gewoon je groot rijbewijs halen en een scootertje kopen met minimaal 600cc.
Opgelost -> slotje
Ergo je A-bewijsje halen. Dan mag je meer dan 49,9quote:
Ik weet niet, hoor. Ben altijd bang dat ik mezelf doodrij op een motor.quote:Op maandag 28 december 2020 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ergo je A-bewijsje halen. Dan mag je meer dan 49,9
Turkenbakquote:Op maandag 28 december 2020 21:26 schreef okselzweet het volgende:
Positief bekijken ts, je had ook in een audi a3 kunnen belanden!!!
Dan moet je niet zeikenquote:Op maandag 28 december 2020 21:26 schreef Scooteraar het volgende:
[..]
Ik weet niet, hoor. Ben altijd bang dat ik mezelf doodrij op een motor.
Audi A3 > een scooter.quote:Op maandag 28 december 2020 21:26 schreef okselzweet het volgende:
Positief bekijken ts, je had ook in een audi a3 kunnen belanden!!!
Mensen die een auto bezitten zouden ook gewoon een beetje normaal kunnen rijden. Het is niet mijn schuld dat ze tien kilometer te hard willen rijden èh.quote:
Dat is nét boven voldoende. Moet hoger kunnen.quote:Op maandag 28 december 2020 21:29 schreef Fugue het volgende:
Mooi uitgewerkte klacht, bijpassende nickname en UI. Ik geef dit topic een 7.8.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 december 2020 21:32 schreef Scooteraar het volgende:
De situatie binnen de ring van Amsterdam trouwens momenteel:
Oei, haten op Damsco. Dit breng het cijfer wel wat omlaag. Een 5.6 nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een 5.5 is voldoende, Een 7.8 betekent dat je er teveel moeite in hebt gestopt.quote:Op maandag 28 december 2020 21:30 schreef Scooteraar het volgende:
[..]
Dat is nét boven voldoende. Moet hoger kunnen.
Inderdaad: Amsterdamquote:Op maandag 28 december 2020 21:33 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oei, haten op Damsco. Dit breng het cijfer wel wat omlaag. Een 5.6 nu.
Kwaliteitstopicsquote:Op maandag 28 december 2020 21:33 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Een 5.5 is voldoende, Een 7.8 betekent dat je er teveel moeite in hebt gestopt.
30 kilo mag er inderdaad wel vanaf in 2021.quote:Op maandag 28 december 2020 21:34 schreef Hallojo het volgende:
Gewoon even 100 kilo afvallen. Dat scheelt al een stuk.
Bromfietsquote:Op maandag 28 december 2020 22:42 schreef FF het volgende:
Wat rij je precies?
Een snorscooter? Een bromscooter? Een motorscooter?
Een scooter is namelijk een model en geen soort voertuig.
Ik heb geleerd om midden op de rijbaan te rijden. (CBR) Zo kunnen ze je niet afsnijden of om je heen. Wat ik altijd doe als ze te dicht op je gaan rijden. Even stevig je remlichten aan doen. Net ver genoeg dat de lamp aangaat, maar je niet daadwerkelijk remt.quote:Op maandag 28 december 2020 21:21 schreef Scooteraar het volgende:
Zojuist wat gepost in PTA, maar ik zit er allemaal zo erg mee dat ik het allemaal even van me af moet schrijven in een speciaal toegewijd topic.
Uw TS is dòl op scooteren. Er is alleen een klein probleempje: die vervelende automobilisten op de weg. Een scooter mag officieel volgens de wet slechts maximaal 45 KM/u rijden, met een maximale uitloop naar precies 50 KM/u op de rollerbank. In de praktijk rijdt mijn eigen scooter echter door de tegenwind vaak nét ietsje langzamer, waardoor ik een paar kilometertjes langzamer rij. In het uiterste geval 40-41, laten we zeggen.
Automobilisten rijden binnen de bebouwde kom vaak tussen de 45-50 KM/u of zelfs harder, wat nogal een probleem is. Ze komen hard aangereden en treffen vervolgens mij. De meeste mensen houden wat afstand, maar je hebt ook veel figuren die expres lekker dicht op mijn bumper rijden. Of ze gaan nog even claxonneren.
Levensgevaarlijk. Als ik uitglijd of een foutje maak, lig ik zo onder de auto. Dan ben ik dood.
Respect, begrip en geduld zijn vaak helaas ver te zoeken. Wat boeit het toch dat je een minuutje maar 40 kunt rijden? Denken ze dat de wereld vergaat als ze 30 seconden wat langzamer moeten rijden?
Klacht: je kunt tegenwoordig niet meer op een scooter rijden zonder doodsangsten uit te staan.
Wat je schrijft is technisch onmogelijk. Je remlicht stevig laten branden kan eenvoudigweg niet. Je remlicht is aan of uit, er is geen andere mogelijkheid.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:54 schreef Pendule het volgende:
[..]
Even stevig je remlichten aan doen.
Stevig = lang. Excuus voor de regionale taalverschillen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat je schrijft is technisch onmogelijk. Je remlicht stevig laten branden kan eenvoudigweg niet. Je remlicht is aan of uit, er is geen andere mogelijkheid.
Goedkoop Chinees pleurisdingquote:Op dinsdag 29 december 2020 08:02 schreef junkiesietze het volgende:
Wat leukwat voor scooter heb je?
doe er dan ff een terugloop uitlaatje onder, boaap en je gaat 70 a 80km/h
Fietsen is ook veel beterquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:27 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Scooters en brommersrot op met je getrut waar je gewoon 50 mag
een peugeot speedfight 2 is leukquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:09 schreef Scooteraar het volgende:
[..]
Goedkoop Chinees pleurisding
Over twee maandjes komt er wat beters.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |