Dit wel. Mooi uurtje geweest dan.quote:Op maandag 28 december 2020 21:01 schreef Isorden het volgende:
840 Tubular Bells Mike Oldfield
Eigenlijk hoort dit uur er zo uit te zien....
Een heel uur Bassie en Adriaanquote:Op maandag 28 december 2020 21:01 schreef Isorden het volgende:
840 Tubular Bells Mike Oldfield
Eigenlijk hoort dit uur er zo uit te zien....
Moet je vooral proberenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Mag het mag het? Toe nou!quote:Op maandag 28 december 2020 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je dat niet eens voor me over
Sowieso is de volledige versie van Tubular Bellsquote:
Hoe hoog staat Fuck Tha Police?quote:
Aan wie in vredesnaamquote:Op maandag 28 december 2020 21:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dus, weten jullie al wat je gaat serveren met de feestdagen?
Vraag het aan rapper Sjorsquote:Op maandag 28 december 2020 21:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bah. Waarom zou je dat doen?
Snickers. Het idee.
quote:Op maandag 28 december 2020 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet je vooral proberenPas maar op, dan haal ik Trump erbij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Coolioquote:Op maandag 28 december 2020 21:02 schreef Evenstar het volgende:
Twee stemplaten zo
Wie gaat ze raden
Ik heb haar ontmoet toen het tweede album uitkwamquote:Op maandag 28 december 2020 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
Zij heeft zo'n schattig accent als ze praat![]()
Elton en Racoon?quote:Op maandag 28 december 2020 21:02 schreef Evenstar het volgende:
Twee stemplaten zo
Wie gaat ze raden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |