Nee. Ik had na 2 gesprekjes meteen succes. Ze kookt nog steeds allen.quote:Op maandag 28 december 2020 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb zo nog 30 openstaande matches met normale gesprekken waarbij vrouwen er na een doodnormale vraag ineens mee gekapt zijn. Denk dat elke man dit wel herkent.
Last? Dat waarschijnlijk nietquote:Op maandag 28 december 2020 20:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft Anderson last van een gespleten persoonlijkheid allen.
30 matches hebbenquote:Op maandag 28 december 2020 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb zo nog 30 openstaande matches met normale gesprekken waarbij vrouwen er na een doodnormale vraag ineens mee gekapt zijn. Denk dat elke man dit wel herkent.
quote:Op maandag 28 december 2020 20:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nu nog bult stevige kerels en we hebben alles gehad
quote:Een frietvorkje, patatvorkje of snackvorkje is een vorkje waarmee friet en andere snacks gegeten kunnen worden.
De vorkjes vallen in de categorie wegwerpbestek; ze worden doorgaans gemaakt van kunststof of hout. Er zijn verschillende varianten, zoals de tweetand (al dan niet met weerhaakjes) en de drietand; in die laatste categorie vallen de plastic modellen. Het standaard plastic model wordt ook wel het Neptunusmodel genoemd.[1] De plastic modellen zijn er in meerdere kleuren; blauw, groen, roze, wit, geel en zwart en zijn 8,50 cm lang. Het inmiddels ter ziele gegane Frietkotmuseum in Antwerpen bezat in 1995 bijna veertig types frietvorkjes.
Geschiedenis
Frietvorkjes bestonden in België al vóór de Tweede Wereldoorlog en zijn in ieder geval sinds ongeveer halverwege de twintigste eeuw in dat land gemeengoed.
De eerste frietvorkjes waren van hout. In de loop der tijd werden ze vervangen door plastic exemplaren. Uit milieu-overwegingen ging de voorkeur rond 2018 in België echter weer uit naar de houten versie De houten frietvorkjes worden gemaakt van in elk geval licht berkenhout en hebben lengtes tot zeker veertien centimeter.
Op 27 maart 2019 verbood het Europees Parlement per 2021 binnen de Europese Gemeenschap de verkoop van plastic wegwerpbestek en daarmee ook die van het plastic frietvorkje.
Waar is ze boos om dan?quote:Op maandag 28 december 2020 20:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Ik had na 2 gesprekjes meteen succes. Ze kookt nog steeds allen.
Oeiquote:
Neem je rotzooi mee, @De_Kraamquote:Op maandag 28 december 2020 20:35 schreef Caland het volgende:
Mooi, optyfen met die slome duikelaar.
Dat wil wat zeggenquote:Op maandag 28 december 2020 20:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oei
Dan doe je het minder dan degene die die post heeft gemaakt en dat is een erg bijzondere user
Die user heeft dan wel 30 matches maar een Expected Matches van 150quote:Op maandag 28 december 2020 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
30 matcheswat moet je met 30 matches
Oh je hebt het over je personeel, duidelijk.quote:Op maandag 28 december 2020 20:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Boos? Ze doet haar taken ouwe reus. Straks ook weer eventjes mijn beentjes masseren allen.
3000 posts dit WK. Koekoek stukje UWV dagbesteding allen.quote:Op maandag 28 december 2020 20:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat wil wat zeggen
Of ik ben eerlijk en oprecht
Dat mag ik niet tegen haar zeggen ouwe reus.quote:Op maandag 28 december 2020 20:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh je hebt het over je personeel, duidelijk.
Niet de rollen omdraaienquote:Op maandag 28 december 2020 20:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Boos? Ze doet haar taken ouwe reus. Straks ook weer eventjes mijn beentjes masseren allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |