en grotemannenfinish is een beetje wit.quote:Op maandag 28 december 2020 20:25 schreef Tagliano het volgende:
Mij viel trouwens nu pas bij de bingo dat ingevulde vakje over de marker op
Leuk gedaan JR
Dat is ook alweer vijf jaar niet gebeurd.quote:Op maandag 28 december 2020 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
Nieuwjaarsdag een middagsessie is wel ultiem genot.
Tissue onder de stoel GENOTquote:Op maandag 28 december 2020 20:25 schreef mabo11 het volgende:
Deze schijtlol al voorbij geweest? [ tiktok ]
Ik heb vooral middagen vrij, best wel genotquote:
Recordje verbreken.quote:Op maandag 28 december 2020 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
Nieuwjaarsdag een middagsessie is wel ultiem genot.
2 weken vrij genomen genot.quote:Op maandag 28 december 2020 20:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb vooral middagen vrij, best wel genot
Geen gigantische mailbox met nieuwjaar, geen eindejaarstress en het WK darts kunnen volgen
I hope you and your whole family die hahahaha.quote:Op maandag 28 december 2020 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
wil niet veel zeggen maar zou altijd achter je schouder blijven kijken kk bijdehand
Het zal bij ons ook niet bij alleen maar drank blijven (terwijl daar wel mijn voorkeur naar uit gaat).quote:Op maandag 28 december 2020 20:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die van mij gaat ook drama zijn.
Er gaat gesnoept worden, en mijn katers zijn dan niet mild
Professor D. Chisnall godquote:Op maandag 28 december 2020 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat wordt kiezen voor Dave Chisnall in pikkem
Dat stond al vastquote:Op maandag 28 december 2020 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 december 2020 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
wil niet veel zeggen maar zou altijd achter je schouder blijven kijken kk bijdehand
quote:Op maandag 28 december 2020 20:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
I hope you and your whole family die hahahaha.
Ik vond die van vijf jaar terug zo heerlijk.quote:Op maandag 28 december 2020 20:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is ook alweer vijf jaar niet gebeurd.
Ik heb bij de laatste 4 picks nog maar één gekozen die gewonnen heeft. (lol)quote:Op maandag 28 december 2020 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen schade inhalen?quote:Op maandag 28 december 2020 20:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb vooral middagen vrij, best wel genot
Geen gigantische mailbox met nieuwjaar, geen eindejaarstress en het WK darts kunnen volgen
quote:Op maandag 28 december 2020 20:27 schreef Poepz0r het volgende:
U kunt nu instappen allen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |