Mijn rug is ook aardig kapotquote:Op maandag 28 december 2020 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb trouwens erg last van mijn rug (insert Vinsaint gifjes), dit was een vreselijke maandag.
Beter gaan ze wat langzamer gooien.quote:
@fetXquote:Op maandag 28 december 2020 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gooi Psvcl en tong80 eruit en we hebben een deal
Oeh, sterkte dan. Goed door de knieën!quote:Op maandag 28 december 2020 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn rug is ook aardig kapot
En morgen verhuizen
Vorig jaar nog een verwoede poging gedaan om je te laten unblocken, maar nee hoor. Erg flauw!quote:Op maandag 28 december 2020 20:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer waarom ben ik geblokkeerd. Dat jij dit weet, zeg.
Dank. Jij ook. Dramaandag.quote:Op maandag 28 december 2020 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oeh, sterkte dan. Goed door de knieën!
Als die laatste debiel van het forum afgekletterd kan worden zou dat een zegen zijn. Wat een enorme mongool is dat.quote:Op maandag 28 december 2020 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:fetx
Tagliano weet niet dat klaas allang niet meer leeft en zo komen we van psvcl af
Maakt niet uit. De Rits-gimmick was even leuk. Alleen Yannick is nog vermakelijk.quote:Op maandag 28 december 2020 20:10 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Vorig jaar nog een verwoede poging gedaan om je te laten unblocken, maar nee hoor. Erg flauw!
Yannick is echt toch? Of is het een algoritme?quote:Op maandag 28 december 2020 20:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maakt niet uit. De Rits-gimmick was even leuk. Alleen Yannick is nog vermakelijk.
Ik durf dat ten stelligste te ontkennenquote:Op maandag 28 december 2020 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:fetx
Tagliano weet niet dat klaas allang niet meer leeft en zo komen we van psvcl af
Inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2020 20:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Als die laatste debiel van het forum afgekletterd kan worden zou dat een zegen zijn. Wat een enorme mongool is dat.
Ziedend.
Leeft Boussaadia nog?quote:Op maandag 28 december 2020 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dan hebben we Kingroland ook nog overigens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |