Ik probeer het ook nog wel een keer met de Pippies.quote:Op maandag 28 december 2020 19:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Toch had ik het met je te doen. Ik ga je zo niet zienIk moet bijna gaan rijden.
Ik ben de enige in de vriendengroep die kerstmuziek geweldig vind. Niemand wil met mij afspreken tussen 5 en 24 december ivm mijn muziekkeuzes....quote:Op maandag 28 december 2020 19:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik ben oprecht ziek van dat nummer omdat je het o-ve-ral hoort als kerst een beetje begint te komen. Kan het gewoon niet meer aanhoren
Hou Vol Hou Vast, vorig jaar op 1803 nog niet geweestquote:Op maandag 28 december 2020 19:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zometeen facking Mariah Carey, ga weg
Hooguit half dronken in de kroeg meegalmen rond de kerst.... maar dat gaat ook niet dit jaarquote:Op maandag 28 december 2020 19:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik ben oprecht ziek van dat nummer omdat je het o-ve-ral hoort als kerst een beetje begint te komen. Kan het gewoon niet meer aanhoren
kerstliedjes zijn zelf niet zo erg, zolang het maar met mate isquote:Op maandag 28 december 2020 19:54 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik ben de enige in de vriendengroep die kerstmuziek geweldig vind. Niemand wil met mij afspreken tussen 5 en 24 december ivm mijn muziekkeuzes....
Leukquote:Op maandag 28 december 2020 19:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik probeer het ook nog wel een keer met de Pippies.
Als ze durven
En na 26 december ook niet zekerquote:Op maandag 28 december 2020 19:54 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik ben de enige in de vriendengroep die kerstmuziek geweldig vind. Niemand wil met mij afspreken tussen 5 en 24 december ivm mijn muziekkeuzes....
Ik vind het ook helemaal geen kerstnummer. Alleen omdat ze er van die belletjes ingestopt hebben lijkt het daar een beetje op.quote:Op maandag 28 december 2020 19:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 december 2020 19:54 schreef satecl het volgende:
[..]
En daarna wil jij met niemand afspreken omdat je top2000 moet luisteren?quote:Op maandag 28 december 2020 19:54 schreef satecl het volgende:
[..]
Major Tom kan ik niet verklaren. Die andere zijn gewoon wansmaak van t volkquote:Op maandag 28 december 2020 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hou Vol Hou Vast, vorig jaar op 1803 nog niet geweest
Uncharted vorig jaar op 1722 nog niet geweest
Major Tom vorig jaar op 1385 nog niet geweest
You Say vorig jaar op 1090 nog niet geweest
Morgenavond weer top 2000 avond met 2 vrienden + online top 2000 quizquote:Op maandag 28 december 2020 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
En daarna wil jij met niemand afspreken omdat je top2000 moet luisteren?
De mens is een sentimenteel wezenquote:Op maandag 28 december 2020 19:56 schreef alopio het volgende:
Wie zet dit nou bij zn 35 beste platen ooit?
Te verstandig soms..quote:Op maandag 28 december 2020 19:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Lennon is een verstandige jongeman
Dat heb ik me vandeweek al zo vaak afgevraagdquote:Op maandag 28 december 2020 19:56 schreef alopio het volgende:
Iets met Nederland is een......?quote:Op maandag 28 december 2020 19:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat heb ik me vandeweek al zo vaak afgevraagd
Walgelijk smakeloos land, ja nou inderdaad zeg.quote:
Zanger Rinus kan dit ook jaquote:Op maandag 28 december 2020 19:56 schreef Zorro het volgende:
Haal die belletjes eruit en het is een standaard carnavalsplaat
Heel veel heel erg gemiddelde mensen die hier wèl plezier aan beleven.quote:Op maandag 28 december 2020 19:56 schreef alopio het volgende:
Das inderdaad wel knap, kunnen leven van een plaat die minder dan een maand per jaar relevant is.quote:Op maandag 28 december 2020 19:57 schreef peaceman het volgende:
Dit is Mariah haar jaarinkomen toch?
last Christmas vind ik nog wel leuk, maart deze echt nietquote:Op maandag 28 december 2020 19:57 schreef Fred_B het volgende:
In de Top 4000 staan deze en Last Christmas idioot hoog toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |