Ik hoor weldegelijk 10x liever Milord hoor (tevens #197)quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 19:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mevrouw Pippen is op pad.
Ik vier alleen thuis zijn met wachten op een zoom meeting en me af laten zeiken door anonieme fokkers
[..]
Ik vier alleen thuis zijn met wachten op een zoom meeting en me af laten zeiken door anonieme fokkers
[..]
Is dit die deur waar Pip voor staat?quote:
Netjes, ik geef de voorkeur aan deze en La Foule.quote:Op maandag 28 december 2020 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoor weldegelijk 10x liever Milord hoor (tevens #197)
Op deze manier zien wij haar dit jaar nog vaker onder de douche dan Marco Borsato.quote:
Godver Essquote:Op maandag 28 december 2020 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dit die deur waar Pip voor staat?
quote:Op maandag 28 december 2020 19:52 schreef alopio het volgende:
![]()
![]()
![]()
Koning Keizer Admiraal..
Prince overtreft ze allemaal
Nee, dit kan niet.quote:Op maandag 28 december 2020 19:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zometeen facking Mariah Carey, ga weg
Ja daarom sta je ook al 2 uur te wachten voor zoomquote:Op maandag 28 december 2020 19:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dank je.
Ik klaagde niet hoor. Misschien ben ik masochistisch
Voorspel 231 kerstmutsen via Zoomquote:Op maandag 28 december 2020 19:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toch had ik het met je te doen. Ik ga je zo niet zienquote:Op maandag 28 december 2020 19:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dank je.
Ik klaagde niet hoor. Misschien ben ik masochistisch
Die is een bijna een jaar te vroegquote:Op maandag 28 december 2020 19:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
ik ben oprecht ziek van dat nummer omdat je het o-ve-ral hoort als kerst een beetje begint te komen. Kan het gewoon niet meer aanhorenquote:Op maandag 28 december 2020 19:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kijken naar Visual Radioquote:
Dat verklaart veel iddquote:Op maandag 28 december 2020 19:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja daarom sta je ook al 2 uur te wachten voor zoom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |