Wat denk je?quote:Op maandag 28 december 2020 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
WIe is die grijze man bij het pijltjesgooien?
Ik ken Moonlight Shadow gewoon omdat een nieuwe single wasquote:Op maandag 28 december 2020 19:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel leuk dat we hier met echt de helft uit dezelfde generatie zitten
Waterdarterquote:Op maandag 28 december 2020 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, dan halen jullie oud en nieuw niet.quote:
Die dikke?quote:Op maandag 28 december 2020 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen zin om in DRT voor lul te staan
Dat is Voodoo Chilequote:Op maandag 28 december 2020 19:01 schreef peaceman het volgende:
869 Voodoo Child (Slight Return) The Jimi Hendrix Experience(lange album versie is
)
Geen idee, wij dagjesmensen zijn niet welkomquote:Op maandag 28 december 2020 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het antwoord is niet Robin van Galen.quote:Op maandag 28 december 2020 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
I know, maar die is echt 100 keer beterquote:Op maandag 28 december 2020 19:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is Voodoo Chile
Niks Slight return
Is het Van Galen, ja?quote:
Die komt altijd wel langs tijdens het WK. Bas Muijs is ook alweer geweest.quote:
Ai, nu sta ik voor lul in MUZ.quote:Op maandag 28 december 2020 19:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het antwoord is niet Robin van Galen.
Gweldig, maar geef mij maar All along the watchtower STEMPLAATGENOT en het heerlijke 1983... (A Merman I Should Turn to Be)quote:Op maandag 28 december 2020 19:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
I know, maar die is echt 100 keer beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |