2 in de neus en 1 in de bips.quote:Op maandag 28 december 2020 17:29 schreef Aguero het volgende:
[..]
Met hoeveel vingers in de neus gaat Schouten winnen?
Waarom moeten die overgebleven toernooien zo dicht op elkaar? Kan toch ook best een extra week tussen EK en WBs?quote:Op maandag 28 december 2020 18:22 schreef borisz het volgende:
Kortom
16-17 januari EK Sprint/Allround. Daarna:
WB
WB
Week vrij
WK (11 t/m 14 februari)
Einde seizoen.
Alles is in de bubbel van Thialf. Denk dat vijf-zes weken bubbel wel genoeg is.quote:Op maandag 28 december 2020 18:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom moeten die overgebleven toernooien zo dicht op elkaar? Kan toch ook best een extra week tussen EK en WBs?
In dat weekend zou je ook een non-Europees kampioenschap kunnen houden oid.
En wellicht nog een WB finale na het WK
Ja dat zal wel de reden zijn. Maar het is wel een erg karige kalender vergeleken met andere (winter)sportenquote:Op maandag 28 december 2020 18:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Alles is in de bubbel van Thialf. Denk dat vijf-zes weken bubbel wel genoeg is.![]()
En de WB-finale is al geschrapt.
Tja. De shorttrackers hebben alleen nog een NK allround, EK en WK. Nog minder.quote:Op maandag 28 december 2020 18:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat zal wel de reden zijn. Maar het is wel een erg karige kalender vergeleken met andere (winter)sporten
Als je Thialf een 'eerlijke kans wil geven' kun je het natuurlijk ook gewoon daar vragen in plaats van eerst zo'n heel verhaal op Instagram te zetten.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:45 schreef Pino112 het volgende:
Wennemars vraagt zich af of er een meewind was
https://www.instagram.com/p/CJbAo36DW-K/?igshid=14jivewv0qvw6
Ik hoor het nu ook van hemzelf op Radio 1. Ik geef Erben wel gelijk, als hij stelt dat de omstandigheden voor het beoordelen van de gereden tijden gelijkwaardig moeten zijn.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:45 schreef Pino112 het volgende:
Wennemars vraagt zich af of er een meewind was
https://www.instagram.com/p/CJbAo36DW-K/?igshid=14jivewv0qvw6
De omstandigheden veranderen altijd. Thialf is recent nog gerenoveerd, de luchtdruk verschilt, het belang van de wedstrijd, de tegenstanders. Beetje naïeve uitspraakquote:Op maandag 4 januari 2021 13:41 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik hoor het nu ook van hemzelf op Radio 1. Ik geef Erben wel gelijk, als hij stelt dat de omstandigheden voor het beoordelen van de gereden tijden gelijkwaardig moeten zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |