Haha deze jongen is helemaal de weg kwijt.quote:Op maandag 28 december 2020 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die beide nummers zijn niet bijzonder. Brianstorm en View From The Afternoon zijn logische keuzes.
Mijn hart geeft wel een lekkere beat eigenlijk, dus..quote:Op maandag 28 december 2020 17:07 schreef PzKpfw het volgende:
Moeten we nu naar de muziek of naar ons hart luisteren? 🤔
Verwarrend uurtje
Nee, t vruchtwater stond me aan de lippenquote:Op maandag 28 december 2020 17:06 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En ben je erin geslaagd verloskundige te worden?
Ow er zijn zeker fouten gemaakt, dat klopt!quote:Op maandag 28 december 2020 17:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zal t niet te politiek maken maar als ik vandaag weer de lijst zie met dagen waarop men in de EU begint met inenten..tja. En nu weer naar de muziek
Vruchtwater is geen vruchtensapje hè? Niet de bedoeling dat je het opdrinktquote:Op maandag 28 december 2020 17:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee, t vruchtwater stond me aan de lippen
Dat hele album klinkt zo dus bij deze ben je fan van AM!quote:Op maandag 28 december 2020 17:09 schreef MTheBassman het volgende:
ben geen fan vam AM maar dit is wel echt een goed nummer.
Lekker met n stukje moederkoek erbijquote:Op maandag 28 december 2020 17:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vruchtwater is geen vruchtensapje hè? Niet de bedoeling dat je het opdrinkt
Zit je bij Scientology ofzoquote:Op maandag 28 december 2020 17:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker met n stukje moederkoek erbij
Leuk voor het kerstdinerquote:Op maandag 28 december 2020 17:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker met n stukje moederkoek erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |