Goed dat je het zegt. Ik haal die fles ook tevoorschijn.quote:Op maandag 28 december 2020 17:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is 5 uur. Proost!
toch handig dat die fles 43 nog op tafel stond !
En blijkbaar is hij toen geborenquote:Op maandag 28 december 2020 17:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Die stond gedurende twee maanden op 1 of zo
Kan niet op alles stemmen.quote:
Het was een lange bevallingquote:Op maandag 28 december 2020 17:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Die stond gedurende twee maanden op 1 of zo
Ik zal t niet te politiek maken maar als ik vandaag weer de lijst zie met dagen waarop men in de EU begint met inenten..tja. En nu weer naar de muziekquote:Op maandag 28 december 2020 17:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze hebben de mensen overschat. maar ja, ga er maar aan staan zo'n pandemie. Ik zou niet met ze willen ruilen. Je kan het toch alleen maar verkeerd doen.
Deze Millenial nietquote:
Die beide nummers zijn niet bijzonder. Brianstorm en View From The Afternoon zijn logische keuzes.quote:
Heb je al 42 flessen op? @Yashaaaaa toch!!!quote:Op maandag 28 december 2020 17:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is 5 uur. Proost!
toch handig dat die fles 43 nog op tafel stond !
Zolang I Bet You Look Good On The Dancefloor erin staat vind ik het helemaal bestquote:Op maandag 28 december 2020 17:06 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Er konden betere voor in de plaats ja
Nummer hierna op die plaat "From The Ritz To The Rubble" is ook erg goedquote:Op maandag 28 december 2020 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Beste nummers van de Arctic Monkeys, naar mijn bescheiden mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |