En geen Vivianiquote:Op maandag 28 december 2020 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, Rudy Molard bij de eerste 100. Blijft toch een merkwaardige sport.
80/100quote:Op maandag 28 december 2020 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even in de herhaling:
https://www.sporcle.com/g(...)ling-cq-ranking-2020
Duurde nog best lang tot ik de juiste namen had opgezocht. Maar toch 100/100.quote:Op maandag 28 december 2020 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even in de herhaling:
https://www.sporcle.com/g(...)ling-cq-ranking-2020
quote:Op maandag 28 december 2020 17:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Duurde nog best lang tot ik de juiste namen had opgezocht. Maar toch 100/100.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind extinguishes a candle and energizes fire
Bij mij hebben ze het gelukkig opgegeven.quote:
De eerste keer 52 of zoquote:
Nu vraag je er om.quote:Op maandag 28 december 2020 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze het gelukkig opgegeven.
Volgens Sjoerd is hij viesdik.quote:Op maandag 28 december 2020 21:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Ondanks dat voetbal over plus minus een maand geen sport meer is, heb ik genoeg gezien: Pratto wordt topscorer van de Eredivisie.
Sjoerd, die nono van het Algemeen Dagblad? Pratto is altijd vrij stevig geweest, zelfs op zijn top, dat is gewoon zijn bouw. De Kristoff van de velden, zeg maar.quote:
Die ja, hij had met zijn vriendjes in Argentinië gebeld en die vonden hem allemaal te zwaar momenteel.quote:Op maandag 28 december 2020 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sjoerd, die nono van het Algemeen Dagblad? Pratto is altijd vrij stevig geweest, zelfs op zijn top, dat is gewoon zijn bouw. De Kristoff van de velden, zeg maar.
De gemiddelde verdediger in de Eredivisie is net niet gehandicapt, dat is zelfs voor de Pratto van het afgelopen halfjaar een paradijs.quote:Op maandag 28 december 2020 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die ja, hij had met zijn vriendjes in Argentinië gebeld en die vonden hem allemaal te zwaar momenteel.
Brenner voor 12 miljoen naar Ajax. Doen?quote:Op maandag 28 december 2020 22:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De gemiddelde verdediger in de Eredivisie is net niet gehandicapt, dat is zelfs voor de Pratto van het afgelopen halfjaar een paradijs.
Marco is veldrijder van opleiding, geen voetballer.quote:Op maandag 28 december 2020 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Brenner voor 12 miljoen naar Ajax. Doen?
Als ik Brenner Souza da Silva zeg, wat zeg jij dan?quote:Op maandag 28 december 2020 23:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Marco is veldrijder van opleiding, geen voetballer.
Dan zeg ik dat ik enorm geniet van deze reconstructie: https://www.ad.nl/politie(...)en-ons-rot~a75f9261/quote:Op maandag 28 december 2020 23:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als ik Brenner Souza da Silva zeg, wat zeg jij dan?
Vergeet Hubert Bruls niet.quote:Op maandag 28 december 2020 23:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Als we in ergens in 2036 klaar zijn met vaccineren is de grootste opluchting toch wel dat de hoofden van Diederik Gommers en Ernst Kuipers voorlopig niet meer op de beeldbuis of drukpers te vinden zijn, wat een vermoeienis.
Coutinho is snoeihard:'Nederlandse vaccinatiestrategie is beschamend' - https://nos.nl/l/2362378quote:Op maandag 28 december 2020 23:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Als we in ergens in 2036 klaar zijn met vaccineren is de grootste opluchting toch wel dat de hoofden van Diederik Gommers en Ernst Kuipers voorlopig niet meer op de beeldbuis of drukpers te vinden zijn, wat een vermoeienis.
Oh nee, harde kritiek. Is zeker een tokkiequote:Op maandag 28 december 2020 23:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Coutinho is snoeihard:'Nederlandse vaccinatiestrategie is beschamend' - https://nos.nl/l/2362378
De koning verliest ondertussen ook aan populariteit en vertrouwen.quote:Op maandag 28 december 2020 23:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Coutinho is snoeihard:'Nederlandse vaccinatiestrategie is beschamend' - https://nos.nl/l/2362378
quote:Op maandag 28 december 2020 23:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Weird is nog steeds ziedend dus.quote:Op maandag 28 december 2020 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ twitter ]
Weird is geen fan.
Domrechts en zelfspot is nooit zo'n goede combinatie.quote:Op maandag 28 december 2020 23:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Weird is nog steeds ziedend dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op maandag 28 december 2020 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ twitter ]
Weird is geen fan.
Er is dus iemand op aarde die Dave Zabriskie als een van zijn meest favoriete renners heeft. Of Johan Vansummeren. Of Svein Tuft. Wat voor schepsels zouden dat zijn?quote:
quote:
Dus toekomstig topper Leknessund is willekeurig, maar amateurfenomeen Aniolkowski krijgt goedkeuring? Om half elf al aan de fles, gewaagd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Overigens heb ik niet gestemd. Er zijn dus meer fans van Aniolkowski
Ik geef toe dat ik niet geheel objectief benquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dus toekomstig topper Leknessund is willekeurig, maar amateurfenomeen Aniolkowski krijgt goedkeuring? Om half elf al aan de fles, gewaagd.
Paul Voss boven Kirsipuu...quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er is dus iemand op aarde die Dave Zabriskie als een van zijn meest favoriete renners heeft. Of Johan Vansummeren. Of Svein Tuft. Wat voor schepsels zouden dat zijn?
Dit mag helaas niet van de pollesie.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:13 schreef Steven184 het volgende:
Heeft iemand hier trouwens Volkskrant abbotje?
Wil dit artikel lezen, maar exclusief voor abonnees: https://www.volkskrant.nl(...)vaccineren~bdabe6a1/
TLDR: ze hebben ondanks kennis over de specificaties van het Pfizer vaccin te lang vastgehouden aan de verkeerde strategie en nu moeten last minute de plannen voor de zomer voor massaal vaccineren versneld worden uitgevoerd in samenwerking met de GGD. Met het excuus dat het gaat om zorgvuldigheid.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:13 schreef Steven184 het volgende:
Wil dit artikel lezen, maar exclusief voor abonnees: https://www.volkskrant.nl(...)vaccineren~bdabe6a1/
Op /r/peloton zijn ze zogenaamd groot fan van Muluberhan geloof ik.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Muluberhan heeft de lijst zelfs gehaald.
Ik was het niet. Wel op KUDUS gestemd.
Wel leuke coureurs. Zie grote vriend Raim ook staanquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Muluberhan heeft de lijst zelfs gehaald.
Ik was het niet. Wel op KUDUS gestemd.
Ik vind dit wat typisch Nederlands hebben. Het moet op onze manier, het moet op maat gemaakt worden voor ons.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:13 schreef Steven184 het volgende:
Ik snap het vooral politiek niet. Huur per provincie 1 grote lege doos zoals Ahoy en zet het op. Als je het niet nodig hebt: prima, geen haan die er naar kraait en desnoods gebruik je het symbolisch.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dit wat typisch Nederlands hebben. Het moet op onze manier, het moet op maat gemaakt worden voor ons.
En als het dan niet kan worden er heel moeizaam nieuwe plannen gemaakt.
Ik zou zeggen, huur een zaal bij RAI, Ahoy, whatever en laat zorgmedewerkers daarheen komen. Hup tempo maken.
Per provincie 1 locatie levert wel veel reisbewegingen op. Ik denk dat je per GGD regio (dat zijn er 25) 1 locatie nodig hebt, dat is ook veel logischer.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik snap het vooral politiek niet. Huur per provincie 1 grote lege doos zoals Ahoy en zet het op. Als je het niet nodig hebt: prima, geen haan die er naar kraait en desnoods gebruik je het symbolisch.
En anders eindig je zoals nu.
De halve overheid werkt thuis, dus daar kan je prima ruimte maken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik snap het vooral politiek niet. Huur per provincie 1 grote lege doos zoals Ahoy en zet het op. Als je het niet nodig hebt: prima, geen haan die er naar kraait en desnoods gebruik je het symbolisch.
En anders eindig je zoals nu.
Paul Voss heeft zijn hele familie opgeroepen op hem te stemmen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit gevoel bekruipt mij een beetje. Ze zitten gewoon stiekem op zichzelf te stemmen.
Het kan niet zo zijn dat ik de enige ben die op Ugrumov heeft gestemd. Dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:06 schreef hhh38 het volgende:
Die renners hebben allemaal 3 stemmen ofzo
De schuldenindustrie is een mensonterend gebeuren.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Dit is ook goed hoor.
Veel te laag.quote:
Ik zeg ook zeker niet dat 1 zaligmakend is hoor. Dat is enkel wat je minimaal had moeten doen bovenop de bestaande structuren (en had je jezelf als minister tenminste kunnen verdedigen in de kamer).quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Per provincie 1 locatie levert wel veel reisbewegingen op. Ik denk dat je per GGD regio (dat zijn er 25) 1 locatie nodig hebt, dat is ook veel logischer.
Niemiec is ook een pareltjequote:Op dinsdag 29 december 2020 11:58 schreef Mani89 het volgende:
Hoe kom je in godsnaam bij Paul Voss terecht als je favoriete wielrenner? Dat is letterlijk niet mogelijk. Dat kan gewoon niet.
Ik stuur hem wel even via de pm.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:13 schreef Steven184 het volgende:
Thanks man!quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stuur hem wel even via de pm.
Ook dat bijstandsverhaal met die boodschappen, de onderkant van de samenleving wordt stelselmatig verder omlaag getrapt. Zou me weinig verbazen als we straks een toeslagenaffaire 2.0 hebben met alle andere manieren waarop arme mensen genaaid worden door de overheid.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De schuldenindustrie is een mensonterend gebeuren.
Hello, dis 'Murica?quote:Op dinsdag 29 december 2020 17:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook dat bijstandsverhaal met die boodschappen, de onderkant van de samenleving wordt stelselmatig verder omlaag getrapt. Zou me weinig verbazen als we straks een toeslagenaffaire 2.0 hebben met alle andere manieren waarop arme mensen genaaid worden door de overheid.
https://www.2doc.nl/docum(...)e-schuldmachine.htmlquote:Op dinsdag 29 december 2020 17:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook dat bijstandsverhaal met die boodschappen, de onderkant van de samenleving wordt stelselmatig verder omlaag getrapt. Zou me weinig verbazen als we straks een toeslagenaffaire 2.0 hebben met alle andere manieren waarop arme mensen genaaid worden door de overheid.
Gewoon telmachientje nog een keer extra aanzetten, rrrrrrrr.quote:Op dinsdag 29 december 2020 17:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat ik Dubai? [ afbeelding ]
Hier houd ik je aan.quote:Op maandag 28 december 2020 21:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Ondanks dat voetbal over plus minus een maand geen sport meer is, heb ik genoeg gezien: Pratto wordt topscorer van de Eredivisie.
Snel gelezen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vond Vele Vreemde Vormen was een vermakelijk boek.![]()
@:Slobeend
Laiseka, Rujano, Betancur. Legendarisch trio wel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:15 schreef Koffieplanter het volgende:
De enige echte Koffieplanter op #275. ProCyclingStats is een smakeloos platform.
Ben je blij met een punt tegen Koeman, of laat je de fanfare daar niet voor spelen?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laiseka, Rujano, Betancur. Legendarisch trio wel.
Rujano staat alweer op de startlijst voor Tachira, net als Kevin Rivera, Alexander Cepeda, Santiago Umba, Sergio Chumil en Martin Lopez. Ik heb er weer ongeloofloos veel zin in.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laiseka, Rujano, Betancur. Legendarisch trio wel.
Tegen een degradatiekandidaat moet je gewoon drie punten pakken natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben je blij met een punt tegen Koeman, of laat je de fanfare daar niet voor spelen?
Op 205!quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er zijn mensen die hebben gestemd op Leipheimer, dat kán toch niet jongens.
What's next, Zubeldia?
Hoger dan Txurruka, de stemmers hebben net wel het syndroom van Down.quote:
Ik ga langs bij m'n oude studentenhuis. Ik ben de enige gast, dus zo gezien binnen de regels, maar ik denk niet dat ik die 1,5m de hele tijd kan/ga houdenquote:Op woensdag 30 december 2020 12:45 schreef franklop het volgende:
En, wat gaat hier iedereen met oud en nieuw doen? Corona regels volgen, of lekker baldadig doen?
Hier ernstig burgerlijk, komt ander stel op bezoek
quote:
Plaatst deze autist de finale niet op 0:00?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iban Mayo niet op 1, erg teleurstellend.
68!quote:
De winnaar gaat het zelf aankondigen op Twitter. We kunnen dus wel zeggen dat het niet Vandenbroucke geworden is. ProCyclingStats is een smakeloos platform.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Plaatst deze autist de finale niet op 0:00?
Evenepoel en Alaphilippe zijn ook nog niet geweest volgens mij. Met een beetje smaak nog een top-10 voor Ullrich.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Recency bias speelt helaas een te grote rol. Of de gemiddelde leeftijd van de bezoekers van Stefan is 12, dat kan ook natuurlijk. Joewauw Almeida voor Gianni Bugno, tja, leg het maar uit. De winnaar zal dus wel Roglic zijn. Of Pogchamp. Of Van Aert. Of Van der Poel. Saai. Tenzij Contador, maar echt oud is dat ook niet.
Sagan. De winnaar is naar vermoedens in ieder geval een non-valeur.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Evenepoel en Alaphilippe zijn ook nog niet geweest volgens mij. Met een beetje smaak nog een top-10 voor Ullrich.
Hirschi heb je ook nog. Da's ten minste nog een sympathieke jongen.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sagan, Valverde. De winnaar is naar vermoedens in ieder geval een non-valeur.
Hirschi en Greipel halen ook de top-50 net niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hirschi heb je ook nog. Da's ten minste nog een sympathieke jongen.
Verder missen nog Cav, Demare, Kittel en Greipel.
Van de oude garde in ieder geval nog Andy Schleck (en Merckx natuurlijk).
Helaas staat de grootste crimineel (Lance A) er ook nog niet tussen
Mag Cipo wel?quote:Op woensdag 30 december 2020 20:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind het ook waanzinnig dat sprinters zo hoog staan. Je kan niet met goed fatsoen beweren dat Kittel een van je favoriete renners ooit is.
Dat is wel beter dan Greipel of Kittel, maar het blijft vreemd dat een sprinter in je top 15 staat.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 20:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is wel beter dan Greipel of Kittel, maar het blijft vreemd dat een sprinter in je top 15 staat.
Ik had er 3.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is wel beter dan Greipel of Kittel, maar het blijft vreemd dat een sprinter in je top 15 staat.
Waarom?quote:
Ordinaire pakhaas.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Een van de meest wonderschone talenten, een van de grootste stylisten ooit, een van de meest charmante, welbespraakte, sympathieke en aantrekkelijke karakters die deze sport ooit heeft gezien eindigt op plek #50. Alles wat wielrennen is, is hij. Ik ben niet boos, ik ben ziedend.
Gaat dit over VDB1?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik rij geen koers. Ik geef een voorstelling.
Welke drie zijn het eigenlijk?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Omdat ik fan was van die drie renners.
Quaranta, Ciolek en Kirsipuu. (En je kan Freire eventueel ook meetellen)quote:Op woensdag 30 december 2020 21:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Welke drie zijn het eigenlijk?
Ik dacht altijd dat Ciolek maar één fan had.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Quaranta, Ciolek en Kirsipuu. (En je kan Freire eventueel ook meetellen)
Ik kan het ook niet helpenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Ciolek maar één fan had.
Er hoeft maar een camera te gaan draaien of die twee trekken een sprint naar Hilversum, heel nare gewoonte. Desalniettemin wel roerend met ze eens dat we gewoon maandag al lekker moeten gaan beginnen met vaccineren. De zorgvuldigheid van Hugo, daar zit toch niemand op te wachten? Of ja, juist wel hahaha.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mag ik trouwens moe worden van Kuipers en Gommers die vinden dat hunnie voorrang hebben bij het vaccineren?
Lekker allemaal preken voor eigen parochie.
Grappige is natuurlijk dat dit komt door onzorgvuldigheid op het ministerie.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er hoeft maar een camera te gaan draaien of die twee trekken een sprint naar Hilversum, heel nare gewoonte. Desalniettemin wel roerend met ze eens dat we gewoon maandag al lekker moeten gaan beginnen met vaccineren. De zorgvuldigheid van Hugo, daar zit toch niemand op te wachten? Of ja, juist wel hahaha.
Ja dat mag, ik word ook ontzettend moe van die mensen. Maar je MOET er respect voor hebben, want ze staan in de frontlinie.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mag ik trouwens moe worden van Kuipers en Gommers die vinden dat hunnie voorrang hebben bij het vaccineren?
Hugo wordt deze weken enorm onder bus gegooid. Best sneu wel.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het begint een beetje sneu te worden. Hugo is niet al te sterk, maar hij mag altijd alles opknappen en vervolgens eindigt ie inderdaad onder de bus.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hugo wordt deze weken enorm onder bus gegooid. Best sneu wel.
Wat kan ie eraan doen dat RIVM zich blind heeft gestaard op één strategie
Dit is nog eens lekker wakker worden, jongens. Geen cafeïne meer nodig na deze gewaagde teksten.quote:Vrijdag 1 januari kondigt zich aan als dé clash van deze winter: Wout van Aert versus Mathieu van der Poel. 2-2 is de tussenstand in het veld tussen de twee wereldvedetten, maar vooral Namen (Van der Poel) en Dendermonde (Van Aert) blijven bij. “Het kan een heel interessante nieuwjaarsdag worden”, meent Sven Nys (44). “Het wordt een closebattle. En wie wint, krijgt een boost. Zeker weten. De kansen zijn fiftyfifty voor Wout van Aert en Mathieu van der Poel”
Er staat een Pool in de kwartfinale, moet je al bijna verplicht meekijken?quote:Op donderdag 31 december 2020 07:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is nog eens lekker wakker worden, jongens. Geen cafeïne meer nodig na deze gewaagde teksten.
Kwartfinale van wat?quote:Op donderdag 31 december 2020 09:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er staat een Pool in de kwartfinale, moet je al bijna verplicht meekijken?
Als je die stats ziet die Steef tweet lijkt het erop dat Sagan bovenaan gaat staan.quote:Op donderdag 31 december 2020 06:49 schreef franklop het volgende:
Der Jan op 18, matig
Weer verslagen door Lance op 16
En Mathieu ook hoogquote:Op donderdag 31 december 2020 09:52 schreef Aguero het volgende:
[..]
Als je die stats ziet die Steef tweet lijkt het erop dat Sagan bovenaan gaat staan.
Bijna 2 uur later en nog geen reactie.quote:
Zal de act doorgaan en krijgen we straks een post dat hij aan het sporten was?quote:Op donderdag 31 december 2020 11:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bijna 2 uur later en nog geen reactie.
Stijn heb ik net nog in het Top 2000 topic gespot.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal de act doorgaan en krijgen we straks een post dat hij aan het sporten was?
(ik heb Stijn ook nog niet gezien trouwens, zou die jongen nog leven?)
Gelukkig maar, hij had het zwaar.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stijn heb ik net nog in het Top 2000 topic gespot.
quote:Op donderdag 31 december 2020 11:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zonder bier wel spullen had stuk geslagen om het feit dat Deef weer de useful idiot mag uithangen morgen. Nu heb ik het allang geaccepteerd (lol).
Af en toe is het wel een act hoorquote:
Ik had het eigenlijk na een leg al geaccepteerd.quote:
Het is maar pijltjes gooien.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk na een leg al geaccepteerd.
Klopt, ik maak me er ook niet druk over verder. Mani en Maxi-mus willen weer stoken.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is maar pijltjes gooien.
Wie ben ik?quote:Op donderdag 31 december 2020 11:46 schreef Slobeend het volgende:
En dan zou ik de Hansie Hansie zijn!
Wie moeten we nog?quote:
Buiten Merckx doen we dus niet aan de vorige eeuwquote:Op donderdag 31 december 2020 12:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wie moeten we nog?
Merckx, Van Aert, Boonen, Van der Poel, Sagan, Contador, Valverde en Cancellara ?
Meer fietsen, werk vinden, minder op bait ingaan @El-Stinhoquote:Op donderdag 31 december 2020 12:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat zijn jullie goede voornemens voor 2021?
Dit heb ik per ongeluk wel eens gedaan (niet het VVD stemmen), geen aanrader.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kwam net een sterke miem tegen op Twitter
[ afbeelding ]
Meer links laten liggen wat ik links kan laten liggen.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Afvallen en hopelijk een goede vader wordenquote:Op donderdag 31 december 2020 12:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Zal me niet verbazen iddquote:Op donderdag 31 december 2020 12:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wie moeten we nog?
Merckx, Van Aert, Boonen, Van der Poel, Sagan, Contador, Valverde en Cancellara ?
Nuyens staat ook nog niet in de lijstquote:Op donderdag 31 december 2020 12:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Buiten Merckx doen we dus niet aan de vorige eeuw
IJzersterk. Die stok komt er gewoon weer hahaha.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kwam net een sterke miem tegen op Twitter
[ afbeelding ]
Niks, ik vind het een beetje onzin om op een nieuwjaar te wachten als je iets wil veranderen.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Op zich kan ik dat dan wel weer waarderen.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
De Jonge reageert pas volgende week op smeekbede Gommers en Kuipers
Meer fietsen, meer boeken lezen, minder zwecklos internet/computer gedoe.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:19 schreef Koffieplanter het volgende:
QFT!quote:Op donderdag 31 december 2020 13:03 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Meer fietsen, meer boeken lezen, minder zwecklos internet/computer gedoe.
Zijn we het op de valreep van dit jaar toch nog één keer helemaal eens.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op zich kan ik dat dan wel weer waarderen.
De emoterreur van die twee hangt me de keel uit.
Klinkt goed.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:03 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Meer fietsen, meer boeken lezen, minder zwecklos internet/computer gedoe.
Geen dank.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn we het op de valreep van dit jaar toch nog één keer helemaal eens.
(bij deze wil ik ook de mods weer bedanken voor hun tomeloze inzet dit jaar) @:slobeend
GAINSquote:Op donderdag 31 december 2020 12:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie stemt er hier dan VVD?quote:Op donderdag 31 december 2020 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
IJzersterk. Die stok komt er gewoon weer hahaha.
Ik heb nu juist wel goede voornemens, toevallig omdat ik vakantie heb en wat meer tijd heb.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niks, ik vind het een beetje onzin om op een nieuwjaar te wachten als je iets wil veranderen.
Ik mag niet voor anderen spreken maar ik. En Wimmes kan ik wel 'onder de bus gooien', die komt er ook open voor uit.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie stemt er hier dan VVD?
We zouden allemaal een beetje meer Slobeend moeten zijn.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je vindt één @:Slobeend nog niet voldoende?
quote:Op donderdag 31 december 2020 13:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We zouden allemaal een beetje meer Slobeend moeten zijn.
Pics?quote:Op donderdag 31 december 2020 13:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb net gevulde wentelteefjes met chocopasta en marshmellows gemaakt.
Wie gaat dan die belastingen allemaal betalen?quote:Op donderdag 31 december 2020 13:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We zouden allemaal een beetje meer Slobeend moeten zijn.
De multinationals natuurlijk en de rijke bovenlaagquote:Op donderdag 31 december 2020 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie gaat dan die belastingen allemaal betalen?
Anna Nooshin gaat Emma vloeren in de finaleweek, ik heb het al gezien.quote:
Ik voorspel dat 2021 een ontzettend vermoeiend jaar wordt qua meningen en dergelijke.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De multinationals natuurlijk en de rijke bovenlaag
Dat lijkt me stug.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Anna Nooshin gaat Emma vloeren in de finaleweek, ik heb het al gezien.
Wat bestellen?quote:Op donderdag 31 december 2020 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ziet er schitterend uit, bestel je ook in Friesland?
Wat is dit?quote:Op donderdag 31 december 2020 13:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Stukje meer @:slobeend en je krijgt dit soort dingen.
Voor jou wel natuurlijk.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bezorgen. Jeetje, ik ben echt toe aan een paar dagen vrij.
Dat is oude Post-taal.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bezorgen. Jeetje, ik ben echt toe aan een paar dagen vrij.
Je hebt geen idee, ik heb nog nooit zo smerig lekker gegeten.quote:
Maar als je wentelteefjes maakt doe je toch ook al suiker door de melk?quote:Op donderdag 31 december 2020 13:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt geen idee, ik heb nog nooit zo smerig lekker gegeten.
Ja, bij deze snij je een groot stuk brood af van 5 centimeter, snijdt het aan de zijkant in en daar prop je een paar eetlepels chocopasta en marshmellows in, daarna doop je het in de wentelteefjesmix en bak je ze goudbruin.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar als je wentelteefjes maakt doekje toch ook al suiker door de melk?
Het ziet er uit alsof iemand over een oude boterham heeft geniesd.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt geen idee, ik heb nog nooit zo smerig lekker gegeten.
Echt?quote:Op donderdag 31 december 2020 13:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het ziet er uit alsof iemand over een oude boterham heeft geniesd.
Het was een minuut na die foto al op.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je er ook nog iemand anders blij mee maken vanavond of vreet je alles zelf op?
En nu buikpijn?quote:Op donderdag 31 december 2020 13:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het was een minuut na die foto al op.
Het is te hopen dat hij het helemaal alleen naar binnen heeft geschransd. Die jongen is vel over been, alsof hij net jaren in Dachau heeft vastgezeten.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je er ook nog iemand anders blij mee maken vanavond of vreet je alles zelf op?
Mijn maag is een hoop gewend gelukkig.quote:
Ik zag nog een foto van Tao voorbij komen, die zit nog in Dachau.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is te hopen dat hij het helemaal alleen naar binnen heeft geschransd. Die jongen is vel over been, alsof hij net jaren in Dachau heeft vastgezeten.
quote:Op donderdag 31 december 2020 13:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik zag nog een foto van Tao voorbij komen, die zit nog in Dachau.
Echt kloten dat in Dachau de restaurants ook dicht zijn.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is te hopen dat hij het helemaal alleen naar binnen heeft geschransd. Die jongen is vel over been, alsof hij net jaren in Dachau heeft vastgezeten.
Dit wordt wel genietenquote:Op donderdag 31 december 2020 14:06 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
@:slobeend Misschien dit nog terugluisteren ergens komende week haha
Meer fietsen en in het algemeen meer focussen op stabiele kleine vooruitgang.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Je weet niet wat je mist, Mani postte dat hij niet meer wilde leven.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Mention in DR... MUZ? Geklikt.
quote:Op donderdag 31 december 2020 13:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie stemt er hier dan VVD?
Ik neem dat je al met natte haartjes voor de tv klaar zit voor over een kleine twee uur?quote:Op donderdag 31 december 2020 07:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is nog eens lekker wakker worden, jongens. Geen cafeïne meer nodig na deze gewaagde teksten.
Wat is er over twee uur?quote:Op donderdag 31 december 2020 16:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik neem dat je al met natte haartjes voor de tv klaar zit voor over een kleine twee uur?
quote:
quote:Ben Crabbé neemt in een speciale ‘Blokken’-week afscheid van 2020 met vijf bijzondere afleveringen ten voordele van Kom op tegen Kanker. Tien bekende koppen spelen tegen elkaar om zo geld in te zamelen voor het goede doel.
(...)
Op donderdag meten Sven en Thibau Nys zich in de quiz van Ben Crabbé.
Bekijk ‘Blokken’ vanaf maandag 28 december om 18u30 op Eén
Pijnlijk rijtjequote:De Peter R. de Vries award
Voor de user die graag zijn mening geeft maar waarvan je eigenlijk zoiets hebt van “nah, laat maar’.
• 1 Nober
• 2 Slobeend
• 3 Elan
Wat een lieve jongen is die @maxi-mus toch.quote:De Sjaak Polak award
Voor grappigste user
• 1 Mani89
• 2 GGMM
• 3 Caland
EEN ECHTE REALIST IS HET ALTIJD EENS MET SJERRIEquote:Op donderdag 31 december 2020 20:08 schreef Steven184 het volgende:
[ twitter ]
Zelfs Joost Niemoller is het niet meer met Baudet eens.
Het is relatief rustig, vooral wat harde knallen in de verte. Maar dan af en toe. Veel rustiger dan vorig jaar. Alleen net een behoorlijke knal dichtbij, geen vernielingen nog. Maar dit is dan gelukkig ook niet de wijk waar tuig snel woont. Denk wel dat bepaalde types in de schilderswijk en duindorp gaan rellen vanavond "zE nEMEn OnS allEs Af".quote:Op donderdag 31 december 2020 20:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kun je nog veilig over straat @:Momo ?
Heb niet het idee dat het hier veel rustiger is qua vuurwerk dan anders. Misschien wat minder siervuurwerk tot dusver, maar er wordt de hele dag al lekker geknald.
Jij ook goeie pik!quote:Op donderdag 31 december 2020 23:11 schreef DeeBee het volgende:
Een gelukkig 2021 voor alle WLR posters, 2020 is al lachend achter mij gelaten zojuist!
quote:- Ik snap niet hoe het misverstand dat het gedoneerde geld direct naar hardware oid zou gaan is ontstaan eerlijk gezegd
Afsteken en richting de UKquote:
Hek eromheen en een "reservaat" van makenquote:
Samantha, Delano, Danny, Mandy, Rodney, Lorenzo, Chayenne, Wesley en Jayden hadden een fantastische middag.quote:
Heeft hij zelf een beetje in de wereld geholpen toch?quote:
Peter heeft er al zijn excuses voor aangeboden.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Elke keer als ik er een fragment van zie is het nog slechter dat ik al dacht dat het was.
Nu de rest van de acteurs nog.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Peter heeft er al zijn excuses voor aangeboden.
@Slobeend zal dit vast weer grappig vindenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Elke keer als ik er een fragment van zie is het nog slechter dat ik al dacht dat het was.
Er zal wel weer een 'diepere laag' inzitten.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
@:Slobeend zal dit vast weer grappig vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |