Straks Almost Cut My Hairquote:Op maandag 28 december 2020 15:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind de platen nu wel langzaam steeds mooier worden trouwens.Gemiddeld dan.
Een Bull!quote:Op maandag 28 december 2020 15:49 schreef zorro28 het volgende:
Er zijn heel wat betere Chicago nummers dan deze
Maar niet altijd hoe het werkt in de praktijk, grietjequote:Op maandag 28 december 2020 15:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat is de bedoeling van een top 2000 lijst, hans.
Als je maar niet gaat zoomenquote:Op maandag 28 december 2020 15:50 schreef PippenScottie het volgende:
Top 2000 luisteren en fokken kan ook in bad. Niet verkeerd zo!
de nummers worden kleiner, de hits worden groterquote:Op maandag 28 december 2020 15:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind de platen nu wel langzaam steeds mooier worden trouwens.Gemiddeld dan.
Sufjan Stevens zal best goede muziek zijn maar ik kan het door de naam niet serieus nemenquote:Op maandag 28 december 2020 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind hun nummer 'Sufjan Stevens' toch een stuk beter dan deze.
T werkt wmb ook niet in de praktijk. Heb al een hoop uit mn persoonlijke top 100 gehoord (of t staat er uberhaupt niet in)quote:Op maandag 28 december 2020 15:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar niet altijd hoe het werkt in de praktijk, grietje
Suf van je.quote:Op maandag 28 december 2020 15:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sufjan Stevens zal best goede muziek zijn maar ik kan het door de naam niet serieus nemen
Ik heb precies het zelfdequote:Op maandag 28 december 2020 15:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sufjan Stevens zal best goede muziek zijn maar ik kan het door de naam niet serieus nemen
Pas je op dat je jezelf niet electrocuteert?quote:Op maandag 28 december 2020 15:50 schreef PippenScottie het volgende:
Heerlijk! Biertje ernaastquote:Op maandag 28 december 2020 15:50 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind het voor een heel album te veel maar Chicago blijft wel mooi.quote:Op maandag 28 december 2020 15:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat erin staat staat wel vrij hoog. Van mijn stemplaten die in de lijst staan zijn er nog maar 2 geweest, 16 komen er nog. Het meeste wel 's nachts trouwensquote:Op maandag 28 december 2020 15:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T werkt wmb ook niet in de praktijk. Heb al een hoop uit mn persoonlijke top 100 gehoord (of t staat er uberhaupt niet in)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |