By the Way en Otherside zijn wel de toppersquote:Op maandag 28 december 2020 15:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
By the way op 1476
Dani California op 1007
zijn al geweest
past gewoon zo perfect bij de peppers.quote:Op maandag 28 december 2020 15:42 schreef alopio het volgende:
[..]
John is sowieso koning. Blij dat ie terug is
Wat vind je van Flea eigenlijk?quote:Op maandag 28 december 2020 15:41 schreef MTheBassman het volgende:
heb op Tell Me Baby gestemd maar helaas niet ingekomen
Flea had volgens mij een keer zijn poot gebroken. Kon ie niet rondspringen op het podium.quote:Op maandag 28 december 2020 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat de RHCP lang geleden naakt optraden en dan alleen een sok om hun geslachtsdeel hadden?Leuk feitje he!
Wist je dat je dus ook je pik kunt brekenquote:Op maandag 28 december 2020 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Flea had volgens mij een keer zijn poot gebroken. Kon ie niet rondspringen op het podium.
niet mijn favoriete bassist, hij is wel de bassist waarbij ik het vaakst bij de nummers heb 'godver, die lukken me nooit'quote:Op maandag 28 december 2020 15:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat vind je van Flea eigenlijk?
Heb je dit van een vriend?quote:Op maandag 28 december 2020 15:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wist je dat je dus ook je pik kunt breken
Beter dan How You Remind Mequote:
quote:
Ja van een vriend van 18 cmquote:Op maandag 28 december 2020 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je dit van een vriend?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |