Hoppaaaaquote:Op maandag 28 december 2020 15:15 schreef Benny het volgende:
7.415 nieuwe positieve testen
273 nieuwe ziekenhuisopnames
54 nieuwe IC-opnames
44 nieuwe overlijdens
Besmettingscijfers zien er goed uit, voor hoe verre het een goed beeld is met kerst achter de rug.quote:Op maandag 28 december 2020 15:15 schreef Benny het volgende:
54 nieuwe IC-opnames
44 nieuwe overlijdens
ElanGod.quote:Op maandag 28 december 2020 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoppaaaa
Zat ik een niet eens zo ver vandaan
Waarom zouden ze het ontkennen wanneer er het verband wetenschappelijk kan worden aangetoond?quote:Op maandag 28 december 2020 15:14 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Eens, en als het bij massaal vaccineren ineens veel voorkomt, dan is vaccineren wel duidelijk als oorzaak aangetoond, ook al blijft men het ontkennen. Maar daar zijn we niet.
Ik ben zzp'er en de eerste twee maanden van corona had ik veel minder werk. Vriendin: had je maar geen zzp'er moeten wordenquote:Op maandag 28 december 2020 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben geen ondernemer geworden bewust niet voor gekozen vanwege dit soort onzekerheden.
Dus als ik jou auto kapot maak en je dan een tientje geef als "compensatie"... dan is dat oké?quote:Op maandag 28 december 2020 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en daarom krijg je dus compensatie aangeboden. Maar ik hou er over op het is voor een groep gewoon nooit goed en de schuld ligt altijd bij anderen, net als dat het bedenken van oplossingen van anderen moet komen.
Ik maak me vooral zorgen over de lange termijn-effecten van zo'n vaccin.quote:Op maandag 28 december 2020 15:12 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Iemand doet boodschappen en krijgt 10 minuten later een hartaanval. Ergo: supermarkten veroorzaken hartaanvallen.
Op naar de kroeg!quote:Op maandag 28 december 2020 15:15 schreef Benny het volgende:
54 nieuwe IC-opnames
44 nieuwe overlijdens
Dat is wel te verwachten ja, maar op een maandag vlak na de feestdagen? Meh, ik wacht nog even een paar dagen af.quote:Op maandag 28 december 2020 15:16 schreef Elan het volgende:
Lockdown gaat nu effect hebben zo te zien. Genot.
Over een week zit je gewoon weer over de 10k..quote:Op maandag 28 december 2020 15:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Besmettingscijfers zien er goed uit, voor hoe verre het een goed beeld is met kerst achter de rug.
Ja, of mensen laten zich niet testen met kerst.quote:Op maandag 28 december 2020 15:16 schreef Elan het volgende:
Lockdown gaat nu effect hebben zo te zien. Genot.
quote:Op maandag 28 december 2020 15:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik maak me vooral zorgen over de lange termijn-effecten van zo'n vaccin.
Daarom wacht ik ook altijd 20 jaar met het kopen van een nieuw product als het op de markt komt. Je weet maar nooit.![]()
Als jij iedere maand 10000,- moet uitgeven en 8000,- gecompenseerd krijgt terwijl er 0 inkomsten zijn kun je mooi zeggen: "Ja je wordt gecompenseerd". Het enige wat je dan doet is dat faillisement vertragen, maar die komt nog steeds.quote:Op maandag 28 december 2020 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en daarom krijg je dus compensatie aangeboden. Maar ik hou er over op het is voor een groep gewoon nooit goed en de schuld ligt altijd bij anderen, net als dat het bedenken van oplossingen van anderen moet komen.
En dan over een paar dagen een toename vanwege de kerst en O&N-feestjesquote:Op maandag 28 december 2020 15:17 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ja, of mensen laten zich niet testen met kerst.
Intelligent meisje wel. Moet je zuinig op zijn.quote:Op maandag 28 december 2020 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben zzp'er en de eerste twee maanden van corona had ik veel minder werk. Vriendin: had je maar geen zzp'er moeten worden
quote:Op maandag 28 december 2020 15:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op naar de kroeg!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er :
7 gemeentes met 0 besmettingen
4 gemeentes met 1 besmettingen
36 gemeentes met 2-5 besmettingen
79 gemeentes met 6-10 besmettingen
73 gemeentes met 11-15 besmettingen
36 gemeentes met 16-20 besmettingen
29 gemeentes met 21-24 besmettingen
NB: de testvraag zal op feestdagen veel lager hebben gelegen, dus ik verwacht niet dat dit zo blijft.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |