SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Ok danquote:Op maandag 28 december 2020 14:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Speciaal voor jou ZES keer!
Ik eet eigenlijk ook nooit beschuit van bolletjequote:Op maandag 28 december 2020 14:31 schreef Tagliano het volgende:
Ik zing eigenlijk nooit onder de douche
Wat jullie
Ik ben zeer nieuwsgierig nuquote:Op maandag 28 december 2020 14:31 schreef Szura het volgende:
‘Wanneer gaat ze vertellen... dat ik een hoer ben?’
Dit onderschrijf ikquote:Op maandag 28 december 2020 14:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk ook nooit beschuit van bolletje
Heb je genoten van Trapped?quote:
Ik heb het concept beschuit nooit begrepen.quote:Op maandag 28 december 2020 14:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk ook nooit beschuit van bolletje
hoeveel bevestigingspunten zouden er op zitten?quote:Op maandag 28 december 2020 14:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hearn neem je rotzooi mee. Hang dat bord nou eens een keer recht
Youpgodquote:Op maandag 28 december 2020 14:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Youp van t Hek
Guido Weijers
Ton Kas
Wat een blik aids hebben ze opengetrokken
Op Maan of wat bedoel je? POH DAS MIEN MERKquote:Op maandag 28 december 2020 14:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
hoeveel bevestigingspunten zouden er op zitten?
Met de vriendengroep keihardzuipen en daarna rellen met de ME.quote:Op maandag 28 december 2020 14:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik duik op tijd m'n nest in, jij?
Tv seizoen is op vakantie.quote:Op maandag 28 december 2020 14:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Youp van t Hek
Guido Weijers
Ton Kas
Wat een blik aids hebben ze opengetrokken
Ik snuif me een lijn of twee, zuip paar borrels leeg en ga lekker op tijd onder de wol. Kut 2020quote:Op maandag 28 december 2020 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Met de vriendengroep keihardzuipen en daarna rellen met de ME.
Pisnicht zeggen hahahhahaahaquote:Op maandag 28 december 2020 14:33 schreef Tagliano het volgende:
Youp vind ik meestal wel oke
Haters gaan haten
Als kind vond ik het nog wel lekker, maar het vult echt voor geen meter.quote:Op maandag 28 december 2020 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het concept beschuit nooit begrepen.
Wij verwachten wel updatesquote:Op maandag 28 december 2020 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Met de vriendengroep keihardzuipen en daarna rellen met de ME.
Acteursquote:Op maandag 28 december 2020 14:33 schreef Zipportal het volgende:
https://reclamearchief.co(...)bijtsessies-met-maan
Irritant: 32
Ik sla vaak de quote over en lees gelijk je post zelfquote:Op maandag 28 december 2020 14:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als kind vond ik het nog wel lekker, maar het vult echt voor geen meter.
Dood paard genotquote:Op maandag 28 december 2020 14:36 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ] Bridgetgodin. Zou onder spuiten.
Broederquote:Op maandag 28 december 2020 14:36 schreef GwaiLow het volgende:
Hoorde ik nou dat Sousa in Nederland woont, of is dat zijn broer?
Wel beste memmen jaquote:Op maandag 28 december 2020 14:36 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ] Bridgetgodin. Zou onder spuiten.
Broer jaquote:Op maandag 28 december 2020 14:36 schreef GwaiLow het volgende:
Hoorde ik nou dat Sousa in Nederland woont, of is dat zijn broer?
82 darts, heb je al aan aids gedacht Hans?quote:Op maandag 28 december 2020 14:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat zou mij best lukken
Vanmorgen een leg uit gesmeten in 82 darts
Heb trilarmquote:Op maandag 28 december 2020 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
82 darts, heb je al aan aids gedacht Hans?
Doe jij je ogen open tijdens het gooien?quote:Op maandag 28 december 2020 14:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat zou mij best lukken
quote:
Erg mooi.quote:Vincent TV Producties produceert E.O.D.: Explosieven Opruimings Dienst voor RTL 5
In E.O.D.: Explosieven Opruimings Dienst volgen we mannen en vrouwen die op pad gaan om met gevaar voor eigen leven deze bommen voor ons te ruimen. Wat komt er allemaal kijken bij het onschadelijk maken van explosieven? Hoe is het explosief op die plek terechtgekomen? Het antwoord op deze vragen zie je vanaf dinsdag 5 januari bij RTL 5.
De EOD werd kort na de Tweede Wereldoorlog opgericht omdat bevrijd Nederland vol lag met landmijnen, granaten en andere bommen die op een veilige manier onschadelijk gemaakt moesten worden. Ruim 75 jaar later is deze enorme klus nog niet geklaard en heeft de EOD zijn handen vol aan het ruimen van deze explosieven. De EOD komt ook in actie bij geïmproviseerde explosieven, zoals bombrieven, verdachte pakketjes en handgranaten die door criminelen worden gebruikt bij plofkraken, bedreigingen en afrekeningen.
In E.O.D.: Explosieven Opruimings Dienst volgen we de Grondgebonden compagnie in Soesterberg en de Maritieme compagnie in Den Helder bij het veiligstellen, onschadelijk maken en het laten ontploffen van explosieven. Er wordt in de historie gedoken om erachter te komen hoe het explosief op die plek terecht is gekomen en komt de vinder aan het woord.
E.O.D.: Explosieven Opruimings Dienst wordt geproduceerd door Vincent TV Producties en is vanaf dinsdag 5 januari acht weken lang om 20.30 uur te zien bij RTL 5.
Bron: RTL Nederland/BM
Voel je wel.quote:Op maandag 28 december 2020 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden zeggen 'voel je niks van', maar dat weet ik niet. Geen ervaring mee
Ja dat wel. Maar ik presteer het om op grote getallen te gooien en altijd de 1,2,3 of 4 te rakenquote:Op maandag 28 december 2020 14:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Doe jij je ogen open tijdens het gooien?
Na hoeveel pijlen kwam je aan finishen toequote:Op maandag 28 december 2020 14:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat zou mij best lukken
quote:Op maandag 28 december 2020 14:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Door dit commentaar hoop ik dat Hunt wint
Nee, dit kan niet.quote:Op maandag 28 december 2020 14:40 schreef Anneloos het volgende:
Zou het stiekem wel leuk vinden als Hunt wint, al
gun ik het Duijvenbode wel..
Oke, dan zal ik Sousa voor het gemak vanaf nu ook maar als Nederlander beschouwen. Waar woont hij zelf? Portugal of Spanje?quote:
Madridquote:Op maandag 28 december 2020 14:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oke, dan zal ik Sousa voor het gemak vanaf nu ook maar als Nederlander zien. Waar woont hij zelf? Portugal of Spanje?
Kan Vincent wat van lerenquote:Op maandag 28 december 2020 14:42 schreef de_boswachter het volgende:
Dirk is zo relaxed hé..... steeds dat stapje terug, niet te snel willen gooien. Prima.
Die van wegmisbeuikers ja?quote:Op maandag 28 december 2020 14:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Over Antwanet heeft @:maxi-mus een mening.
Grappig, ik had de enige leg die ik gooide 21 pijlen voor het dartsfestijn begon.quote:Op maandag 28 december 2020 14:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat zou mij best lukken
Hoe gaat het met Emilia?quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 14:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Over Antwanet heeft @:maxi-mus een mening.
NOU JE BENT BETER SO WHOTquote:Op maandag 28 december 2020 14:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Grappig, ik had de enige leg die ik gooide 21 pijlen voor het dartsfestijn begon.
Ook ja. Zie ik ook net een stapje terug doenquote:Op maandag 28 december 2020 14:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Doet Djurmeen dat ook niet veel te vaak?
Dat zeker, maar juichen voor de saaie klootzak Hunt is een doodzonde. Ik snap dat je niets met Dirk zou hebben maar Hunt is de vleesgeworden saaiheid, het gif van alle sport.quote:Op maandag 28 december 2020 14:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mogen wij wel volledig achter de sympathieke Aspinall staan?
Gooit in ieder geval in een lekker tempo, dat is wel bevorderlijk voor leuke wedstrijdenquote:Op maandag 28 december 2020 14:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat zeker, maar juichen voor de saaie klootzak Hunt is een doodzonde. Ik snap dat je niets met Dirk zou hebben maar Hunt is de vleesgeworden saaiheid, het gif van alle sport.
Dat sta ik ook ouwe reus.quote:Op maandag 28 december 2020 14:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mogen wij wel volledig achter de sympathieke Aspinall staan?
De NOS geilt daar veel te veel op.quote:Op maandag 28 december 2020 14:47 schreef de_boswachter het volgende:
Stelling: Schaatsen is geen sport
Heerlijke kontjes.quote:
Ze zijn geen siswetquote:Op maandag 28 december 2020 14:53 schreef BB-King het volgende:
[..]
Heerlijke kontjes.
Ze doen vast nog wel meer met die aubergines.
Moet zij weten.quote:Op maandag 28 december 2020 14:55 schreef BB-King het volgende:
Michael van Gerwen zou zeggen:
Doing the right things on the right times.
quote:Op maandag 28 december 2020 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor Dirk te hopen dat we #180 niet halen
Geen publiek en vertrouwen getankt door goede resultaten in voorgaande toernooien helpt hem ook denk ik.quote:Op maandag 28 december 2020 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe komt die Dirk eigenlijk ineens zo goed? Puur en alleen door een mental coach?
Nwah, zijn februarimaand was al echt sterk.quote:Op maandag 28 december 2020 14:59 schreef BB-King het volgende:
[..]
Geen publiek en vertrouwen getankt door goede resultaten in voorgaande toernooien helpt hem ook denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |