nee?quote:Op maandag 28 december 2020 13:41 schreef het_fokschaap het volgende:
hier heeft @:essnhills op gestemd ?
Ja ik leef dit nummer wel iddquote:Op maandag 28 december 2020 13:42 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je bent toch altijd te vroeg...
Het is niet voor niets dat dit (en Start Me Up) de nieuwste Stones-liedjes in de Lijst zijnquote:Op maandag 28 december 2020 13:42 schreef cafca het volgende:
Tattoo You was wel het laatste echt goed Stones album
Tja, als je van PSV houdt, kunnen we je verder ook niks kwalijk nemen. Sterkte!quote:Op maandag 28 december 2020 13:42 schreef tompsv18 het volgende:
Alweer een matige van de Stones. Het gras is groen.
Onze pino?quote:
Dat lijkt me ook niet meer dat terechtquote:Op maandag 28 december 2020 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat dit (en Start Me Up) de nieuwste Stones-liedjes in de Lijst zijn
Jup al heb ik wel een zwak voor Anybody Seen My Babyquote:Op maandag 28 december 2020 13:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet meer dat terecht
Gelukkig houdt niet iedereen van hetzelfde he, maakt het ook zo saai andersquote:Op maandag 28 december 2020 13:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, als je van PSV houdt, kunnen we je verder ook niks kwalijk nemen. Sterkte!
Wij wonen iets verder weg, maar wij willen er nog wel naartoe. Maken we een weekendje weg van.quote:Op maandag 28 december 2020 13:45 schreef MTheBassman het volgende:
Ik woon 5 minuten fietsen van het groninger museum en ik hoef er niet heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |