Wacht, is dit de hoogste al? dat is sowieso schandalig laagquote:Op maandag 28 december 2020 13:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Waarom moet dit altijd de hoogste Duran zijn
Het is een ok nummer, maar kan niet tippen aan Rio of Hungry Like the Wolf imho
(Sorry, dit is mijn stokpaardje)
Deze duurt weer langer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 28 december 2020 13:16 schreef essnhills het volgende:
We moeten sneller posten, ik krijg steeds meldingen dat ik bepaalde dingen al gezegd heb
quote:Op maandag 28 december 2020 13:16 schreef essnhills het volgende:
I won't cry for yesterday
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Dat.quote:Op maandag 28 december 2020 13:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wacht, is dit de hoogste al? dat is sowieso schandalig laag
Ja, als er meer van die korte nummers in zouden staan, zouden er veel meer nummers in de top 2000 kunnen.quote:
Wham en Tears for Fears gaan belachelijk lekker dit jaar, Duran mag geen graantje meepikken. Niet coolquote:Op maandag 28 december 2020 13:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wacht, is dit de hoogste al? dat is sowieso schandalig laag
* Isorden maakt een notitie voor volgend jaarquote:Op maandag 28 december 2020 13:17 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Wham en Tears for Fears gaan belachelijk lekker dit jaar, Duran mag geen graantje meepikken. Niet cool
Of ze vullen het op met nóg meer reclamequote:Op maandag 28 december 2020 13:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, als er meer van die korte nummers in zouden staan, zouden er veel meer nummers in de top 2000 kunnen.
Hoefden ze ook niet 8 uur eerder te beginnen om de nummers volledig te kunnen draaienquote:Op maandag 28 december 2020 13:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, als er meer van die korte nummers in zouden staan, zouden er veel meer nummers in de top 2000 kunnen.
quote:
Dat was echt heel leuk iddquote:Op maandag 28 december 2020 13:17 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Heerlijk, ze kunnen ook echt goed live performen
De grap landt niet geloof ikquote:Op maandag 28 december 2020 13:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Gelukkig komen Save a Prayer en Girls on Film nog, die staan vast veel hoger.quote:Op maandag 28 december 2020 13:16 schreef Kanaroe het volgende:
Duran Duran, mijn tienerliefde, dit nummer hoort daar helaas niet meer bij
quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 13:19 schreef Isorden het volgende:
Nou ik vanmiddag toch vrij ben....
Zo maar es een biertje opentrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |