je mag hopen dan dat die stijging niet te maken heeft met dat dit liedje op begrafenissen wordt gedraaidquote:Op maandag 28 december 2020 12:37 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is zo'n liedje waarvan je een aantal jaar terug dacht dat het snel naar de uitgang zou vertrekken, maar het is zelfs nog gestegen.
La la la la la laquote:Op maandag 28 december 2020 12:36 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind hier niks van.
Franse gemompel bah
Zo spel je Paul de Leeuw en André Hazes ook nietquote:Op maandag 28 december 2020 12:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zo spel je Tino Martin toch niet?
Komen allebei nog!quote:Op maandag 28 december 2020 12:37 schreef Cee het volgende:
![]()
![]()
Staat Papaoutai er eigenlijk in? En Formidable?
Die is al geweest dan hoop ik?quote:Op maandag 28 december 2020 12:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Beide moeten nog komen, Formidable staat op 229. Tikje te hoog wat mij betreft, maar prima platenquote:Op maandag 28 december 2020 12:37 schreef Cee het volgende:
![]()
![]()
Staat Papaoutai er eigenlijk in? En Formidable?
quote:Op maandag 28 december 2020 12:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, tussen 5 en 6 bij giel... dus nog meer reden om giel te skippenquote:
Heb me niet van mijn stuk laten brengen. Topshow.quote:
Formidabel is inderdaad een groot woord.quote:Op maandag 28 december 2020 12:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Beide moeten nog komen, Formidable staat op 229. Tikje te hoog wat mij betreft, maar prima platen
Ik vergeef je dit. De rest van je muzieksmaak lijkt wel zwaar ok te zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |