Verrassing!quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 10:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heb je dan ook dat je een afspraak hebt met wethouder Van Aart of zo en dat je dan denkt, die ken ik helemaal niet, maar dat als je dan met hem rond de tafel zit denkt, oh ja, die ken ik toch wel?Nee, ik ken 'mijn' wethouders gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 28 december 2020 10:53 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wij hebben een vriendin in onze groep die ook altijd te laat kwam. We gaven haar gewoon een andere tijd door, zodat we minder lang op haar hoefden te wachten.
Benieuwd wat Ruud woensdag bij Echoes gaat doen.quote:Op maandag 28 december 2020 10:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Frank van 't Hof ging stofzuigen tijdens No More Tears vannacht. Straalde ook wel iets van desinteresse uit
Wat is dit nou weerquote:
quote:Op maandag 28 december 2020 10:55 schreef cafca het volgende:
Ik kende dit niet, en dat is over een half uur weer zo.
Gewoon op tijd beginnen/vertrekken/wat dan ookquote:Op maandag 28 december 2020 10:53 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wij hebben een vriendin in onze groep die ook altijd te laat kwam. We gaven haar gewoon een andere tijd door, zodat we minder lang op haar hoefden te wachten.
Lewis Capaldiquote:
Kijken of het een jongen of een meisje wordt?quote:Op maandag 28 december 2020 10:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Benieuwd wat Ruud woensdag bij Echoes gaat doen.
Oh, ik heb hopelijk nog een aantal jaren zonderquote:Op maandag 28 december 2020 10:56 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ken dit. Sinds een jaar of drie ken ik weer popmuziek. Leve de Pippies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |