Is Giel nog te behappen?quote:Op maandag 28 december 2020 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En vannacht rinkeldekinkel
Oeh leuk plankjequote:Op maandag 28 december 2020 10:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb ook thee, hoor [ afbeelding ][/url]
Maar ook koffie
Zit meestal al mobiel. ff andere site openen, zo gebeurdquote:Op maandag 28 december 2020 10:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe uploaden jullie zelf foto's? Dan moet je al naar fok gaan op je mobiel. Foto maken. Moet je die eerst via externe imageuploader uploaden want directe een foto uploaden via fok kan niet. Dan haak ik al af.
aub niet nee...quote:Op maandag 28 december 2020 10:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met muisjes.
Wij zijn getuige van een heugelijke bekendmaking. We weten het tegelijk met jou.
Die opeens niet meer zo van het woord legendarisch houdtquote:Op maandag 28 december 2020 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En vannacht rinkeldekinkel
En met wie eet jij een beschuitje vanmorgen?quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 10:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nu ook vakantie
Heb je dan ook dat je een afspraak hebt met wethouder Van Aart of zo en dat je dan denkt, die ken ik helemaal niet, maar dat als je dan met hem rond de tafel zit denkt, oh ja, die ken ik toch wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
Wij hebben een vriendin in onze groep die ook altijd te laat kwam. We gaven haar gewoon een andere tijd door, zodat we minder lang op haar hoefden te wachten.quote:Op maandag 28 december 2020 10:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meeste vriendinnen weten dat ik meestal vroeg ben, maar ik ben altijd bereid te helpen..Er is altijd nog wel iets wat ik ff kan doen in de voorbereiding
1. Stavermanquote:Op maandag 28 december 2020 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is jullie Top 5 meest vervelende DJ's?
Mijne:
1. Staverman
2. Van Inkel
3. Arens
4. Rabbering
5. De Wild
Borgers is ook irritant omdat ze zo snel praat, maar ze verneukt nauwelijks platen dus dat accepteer ik meer.
Dit inderdaadquote:Op maandag 28 december 2020 10:53 schreef laxus13 het volgende:
[..]
1. Staverman
2. De Wild
Verder stoor ik mij niet zo aan Dj's
lelijk behang welquote:
1. Stavermanquote:Op maandag 28 december 2020 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijne:
1. Staverman
2. Van Inkel
3. Arens
4. Rabbering
5. De Wild
Borgers is ook irritant omdat ze zo snel praat, maar ze verneukt nauwelijks platen dus dat accepteer ik meer.
Borgers niet gehoord, Beelen evenmin al schijnt die t goed te doen.quote:Op maandag 28 december 2020 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijne:
1. Staverman
2. Van Inkel
3. Arens
4. Rabbering
5. De Wild
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |