Omdat de enige opname van dit nummer live is! Was o.a. het b-kantje van Cover Mequote:Op maandag 28 december 2020 09:24 schreef Zorro het volgende:
En waarom is dit ineens wel live en Big Love van Fleetwood Mac niet?
Nou?
Echt genieten! Heb je dat ene ook gezien tijdens dat nummer? Mooie dingen.quote:Op maandag 28 december 2020 09:26 schreef Zorro het volgende:
Ik doe gewoon of ik nooit ben weggeweest dan.
Wat waren dat een leuke uurtjes net he!
Broes moest er dit jaar naast z'n twee nieuwe binnenkomers ook weer twee inleveren.quote:Op maandag 28 december 2020 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat the byrds moesten plaatsmaken voor het 24e niksige Bruce nummer
Ja dat van eeh, nou ja hoe zeg je dat, je weet wel. Wat een idoten ook he!quote:Op maandag 28 december 2020 09:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Echt genieten! Heb je dat ene ook gezien tijdens dat nummer? Mooie dingen.
yup. deze in de melkweg en B52's in paradisoquote:Op maandag 28 december 2020 09:26 schreef MadMaster het volgende:
Over concerten gesproken:
Peaceman, Diaan73 en ik hebben ooit 2 concerten gezamenlijk bijgewoond (toch???), waaronder 1 van deze uitvoerenden...
Geef mij maar Brucequote:Op maandag 28 december 2020 09:27 schreef Homdeck het volgende:
Dit is toch veel mooier? Elke scheet van bruce moet er maar in tegenwoordig![]()
Zo, toch nog even geklaagd dit jaar
Tom Waits is altijd een pluspuntquote:Op maandag 28 december 2020 09:27 schreef Homdeck het volgende:
Dit is toch veel mooier? Elke scheet van bruce moet er maar in tegenwoordig![]()
Zo, toch nog even geklaagd dit jaar
Dit nummer is volgens mij niet eens zo heel bekend, zeker de titel niet.quote:Op maandag 28 december 2020 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit lager dan if you tolerate this, de wereld is soms raar.
Arrogante wereldvreemde kutband was t trouwens. Als slowdive-fan mag ik dit zeggen.
Dank voor de opheldering, B52's wist ik qua uitvoerenden even niet meer...quote:Op maandag 28 december 2020 09:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
yup. deze in de melkweg en B52's in paradiso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |