Goede muziek maar het was eigenlijk ook maar een rare apostel.quote:
Zo die stond bij het uitdelen van schoonheid ook niet vooraan héquote:
oh ja, door de airco daarquote:Op maandag 28 december 2020 09:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, hoewel het toen binnen redelijk mee viel...
Huil boksquote:
Die vind ik veeeel leukerquote:Op maandag 28 december 2020 09:33 schreef Fred_B het volgende:
Het origineel van Rammstein is ook wel aardig.
cappuccino is geen koffie, dat klopt welquote:Op maandag 28 december 2020 09:32 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ook niet, schijnt heel raar te zijn als je dat niet lust
Ik lust alleen cappuccino
Omdat ie nog nooit goede dingen gedaan heeft.quote:Op maandag 28 december 2020 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
All Time Low is niet zo’n goede band, dus waarom zingt een groot artiest als Bowie daar over?
Aan de bandnaam te horen vind ik dat liedje niet heel leuk.quote:Op maandag 28 december 2020 09:33 schreef Fred_B het volgende:
Het origineel van Rammstein is ook wel aardig.
Langs Bergendahl klinkt hoorngeschal.quote:Op maandag 28 december 2020 09:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Origineel van Anna Bergendahl enzo.
Same here, vind het ook nietsquote:Op maandag 28 december 2020 09:33 schreef laxus13 het volgende:
Maar ik lust ook geen Bier of Wijn verder en dat vinden mensen wellicht nog vreemder
quote:Op maandag 28 december 2020 09:34 schreef cafca het volgende:
[..]
cappuccino is geen koffie, dat klopt wel
quote:Op maandag 28 december 2020 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aan de bandnaam te horen vind ik dat liedje niet heel leuk.
Een medestanderquote:Op maandag 28 december 2020 09:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Same here, vind het ook niets
Whisky dan toch wel? Toch? TOCH?quote:Op maandag 28 december 2020 09:33 schreef laxus13 het volgende:
Maar ik lust ook geen Bier of Wijn verder en dat vinden mensen wellicht nog vreemder
Nu begint het echt zorgelijk te worden. Wat drink je dan?quote:Op maandag 28 december 2020 09:33 schreef laxus13 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |