Dit is ook vooral meme.quote:
Haha nee ik ben toch geen proleet.quote:Op maandag 28 december 2020 01:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij hangt vast ook veel bij darts rond?
volgens de cams welquote:Op maandag 28 december 2020 01:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja maar dat wil nog niet zeggen dat ze al in bed ligt...
Ja, shotje!quote:
dat viel helemaal niet op vandaagquote:Op maandag 28 december 2020 01:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een legendarisch nrtje
Essnhills is van het type als het golft dan golft het goedquote:Op maandag 28 december 2020 01:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wolf Essn hijgt in mn nek. Maar van Essn kan ik dat wel hebben
Inderdaad, zijn taalkunst is geniaalquote:Op maandag 28 december 2020 01:22 schreef MTheBassman het volgende:
een van de enige nummers waar ik echt aandachtig naar de tekst luister
Hey, ik heb mijn twee shots net achter elkaar genomen, jullie met een uur pauze.quote:Op maandag 28 december 2020 01:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dan heb je niet genoeg gedronken
Ik zie er geen humor in. Ligt aan mij denk ik.quote:Op maandag 28 december 2020 01:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tis gewoon een humoristisch nummer
Brave Hendrik ben je ook. Gewoon lekker gaannnquote:Op maandag 28 december 2020 01:22 schreef Viv het volgende:
Die Grasshoppers moet je direct serveren als ze gemaakt zijn, en nu staat die van mij al bijna 1,5 uur te wachten met slechts 2 slokken eruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |