ja die is fijn!quote:Op maandag 28 december 2020 00:56 schreef Evenstar het volgende:
Ik ga proberen de 3-4 slot te halenecht een lekker uurtje
Nouja, ik heb een glas met een kwart drank en driekwart cola. Twee glazen op.quote:Op maandag 28 december 2020 00:56 schreef Viv het volgende:
Wie houdt zich nog meer aan de regels en heeft pas één shot gedronken?
Ja we sterven inmiddels wel van de dorstquote:Op maandag 28 december 2020 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de Dodenrit shotje elke keer als er iemand wordt verslonden door de wolven?
Haalt je lever Omsk nog wel?quote:Op maandag 28 december 2020 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de Dodenrit shotje elke keer als er iemand wordt verslonden door de wolven?
Ik...quote:Op maandag 28 december 2020 00:56 schreef Viv het volgende:
Wie houdt zich nog meer aan de regels en heeft pas één shot gedronken?
Dan moet je eens Cardiacs luisteren, dan is dit niks.quote:Op maandag 28 december 2020 00:58 schreef datismijnmening het volgende:
Meine gute wat een ADHD plaat
Kleine spoiler maar die wordt verslonden door wolvenquote:
Het idee is dat als hij heel dronken wordt, we eerst hem kunnen voeren aan de wolven. en die worden vervolgens ook dronken, dus wij kunnen veilig doorrijden naar Omskquote:
En anders komen we op zoom.quote:Op maandag 28 december 2020 00:58 schreef Evenstar het volgende:
Misschien moet ik hem appen dat wij de regels hebben veranderd en gaan iedere vijf minuten dat hij geen legendarisch gebruikt gaan shotten.
Ik weet niet of mijn hart nog meer chaos trektquote:Op maandag 28 december 2020 00:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dan moet je eens Cardiacs luisteren, dan is dit niks.
Fucking geniale muziek wel
quote:Op maandag 28 december 2020 00:57 schreef TheVulture het volgende:
Madness was echt een feestje op Pinkpop een paar jaar geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |