Slaap lekkerquote:
Trustequote:Op zondag 27 december 2020 23:58 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga er ook maar eens vandoor. Wachten op Drs.P gaat te lang duren. Welterusten iedereen
Hype ivm Sjolienquote:Op zondag 27 december 2020 23:59 schreef TheVulture het volgende:
Waar heeft Dolly Parton trouwens die enorme stemboost aan te dankenHeb ik een overlijden of naaktreportage gemist?
Woerden dusquote:Op zondag 27 december 2020 23:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het zit een beetje tussen een dorp en een stad in?
quote:Op zondag 27 december 2020 23:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als Jeroen van Inkel begint met zijn shift.
Slaap lekkerquote:Op zondag 27 december 2020 23:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zelfde hier
Prima uurtje tussen 1 en 2 uur maar daar ga ik niet op wachten. En het volgend uur is op een enkele uitzondering na heel heel matig. Dus ook ik ga slapen. De uurtjes morgenochtend zien er een stuk beter uit dus dat hoor ik dan liever
Truste allen en tot morgen
Ze heeft een miljoen gedoneerd aan vaccin ontwikkeling, ze zou de hele top 10 moeten bezetten.quote:Op zondag 27 december 2020 23:59 schreef TheVulture het volgende:
Waar heeft Dolly Parton trouwens die enorme stemboost aan te dankenHeb ik een overlijden of naaktreportage gemist?
Slaap lekkerquote:Op zondag 27 december 2020 23:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zelfde hier
Prima uurtje tussen 1 en 2 uur maar daar ga ik niet op wachten. En het volgend uur is op een enkele uitzondering na heel heel matig. Dus ook ik ga slapen. De uurtjes morgenochtend zien er een stuk beter uit dus dat hoor ik dan liever
Truste allen en tot morgen
Was je weg dan?quote:Op maandag 28 december 2020 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
IK BEN ER WEER JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
1096 Tranen Gelachen Guus Meeuwisquote:Op maandag 28 december 2020 00:00 schreef essnhills het volgende:
Iemand naast Peaceman nog een uurlijstje?
hoezo? vertrouw je die van mij niet?quote:Op maandag 28 december 2020 00:00 schreef essnhills het volgende:
Iemand naast Peaceman nog een uurlijstje?
Ik vrees van wel.quote:Op zondag 27 december 2020 23:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Maar elke keer een shotje als Jeroen legendarisch zegt straks dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |