Misschien dat Koert er morgen nog op terugkomtquote:Op zondag 27 december 2020 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Koerd vond dit vast een epische partij.
Djurmeen doet dat twee keer per dag.quote:Op zondag 27 december 2020 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bestellen jullie wel eens bij de McDonalds?
comeback min minquote:Op zondag 27 december 2020 22:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Jij hebt wat moeite met hoofdlettergebruik merk ik.
dat zei je moeder vannacht ookquote:Op zondag 27 december 2020 22:07 schreef Anneloos het volgende:
Barstend sterretje is inderdaad niet fijn..
Hij is de bobquote:Op zondag 27 december 2020 22:06 schreef Anneloos het volgende:
Wat zou die douwe nou hebben gemixed?
Klopt, maar wel sympathiek.quote:
Zelf ook wel eens last van?quote:Op zondag 27 december 2020 22:07 schreef Anneloos het volgende:
Barstend sterretje is inderdaad niet fijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker manquote:Op zondag 27 december 2020 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
dat zei je moeder vannacht ook
Polen vs Duitsland KOEKOEKquote:Op zondag 27 december 2020 22:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wie er wint is mij om het even, sowieso genot
Ik naar m'n tongquote:Op zondag 27 december 2020 22:08 schreef Szura het volgende:
Ik zou Maan met een gebarsten sterretje naar Carglass sturen
Comeback van niks dit.quote:Op zondag 27 december 2020 22:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Jij hebt wat moeite met hoofdlettergebruik merk ik.
Mja, hoe groot schat je die kans? 50/50 zeker?quote:Op zondag 27 december 2020 22:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet als Price WK gaat worden en MvG rond de kwartfinale eruit vliegt.
Rip bdoquote:Op zondag 27 december 2020 22:08 schreef Vriezzer het volgende:
Weg met die k*tclown!!!
[ afbeelding ]
Zouden er veel lolbroeken opbellen met een vergelijkbare grapquote:Op zondag 27 december 2020 22:08 schreef Szura het volgende:
Ik zou Maan met een gebarsten sterretje naar Carglass sturen
Ik las lockdownquote:Op zondag 27 december 2020 22:08 schreef Vriezzer het volgende:
Weg met die k*tclown!!!
[ afbeelding ]
Dat zei ik ook tegen je moeder vannacht.quote:Op zondag 27 december 2020 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Straks niet met ogen knipperen, voor je het weet mis je een beurt
Matige fooiquote:Op zondag 27 december 2020 22:09 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was mijn laatste mcdonaldsbestelling
Stukje kater waarschijnlijk
Bezorgd door hamza @:zipportal
quote:Op zondag 27 december 2020 22:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zelf ook wel eens last van?
HeheheMascherano heeft wel eens een barstend sterretje gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Niet groot allen.quote:Op zondag 27 december 2020 22:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mja, hoe groot schat je die kans? 50/50 zeker?
Hamza de kippenmanquote:Op zondag 27 december 2020 22:09 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
gierigequote:Op zondag 27 december 2020 22:09 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Coca-Cola Zeroquote:Op zondag 27 december 2020 22:09 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Fooi gevenquote:Op zondag 27 december 2020 22:09 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Toch al gauw ¤1,84 meer dan ik zou geven.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 22:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zelf ook wel eens last van?
HeheheEn hoe.. @WereldgozerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |