http://www.heelhollandbakt.nl/home/quote:De Nederlandse versie van de Britse kijkcijferhit ‘The Great British Bake Off’ is vanaf december weer te zien bij MAX.
In Heel Holland Bakt gaan we op zoek naar Nederlands meest getalenteerde thuisbakker. Gedurende acht weken nemen tien gepassioneerde amateurbakkers het tegen elkaar op met als uiteindelijk doel; Wie wordt de beste thuisbakker van Nederland?
Onder toeziend oog van de professionele jury worden de bakfanaten getest op alle disciplines binnen de bakkerswereld; van verjaardagstaart tot tarte tartin en van brood tot beignets.
Terugkijkenquote:Elke zondag, 20.25 uur, NPO 1
De deelnemers van 2019/2020:quote:Je kunt alle uitzending tot 30 dagen na de betreffende uitzending online terugkijken. Daarna kun je alleen nog fragmenten bekijken. Dit heeft te maken met de uitzendrechten die rusten op het beeldmateriaal.
Klopt. Dat geeft haar vast de overwinning.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 20:40 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Wanneer zou ze een OnlyFans aanmaken?
Doe pinda met chocolade drip en hallo Snickers tulbandquote:Op zondag 27 december 2020 20:41 schreef Chia het volgende:
Die met pinda zou ik denk ik het lekkerste vinden.
Komt idd het meest in de buurt.quote:Op zondag 27 december 2020 20:46 schreef Chia het volgende:
Als ik Google lijken die Jaffa cakes net Pims
Het is altijd een beetje cryptisch volgens mij.quote:Op zondag 27 december 2020 20:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom lezen sommigen de instructies niet? Ik snap dat echt niet
Bakken is precisiewerk maar dat lijkt de gemiddelde HHB niet te kunnen.quote:Op zondag 27 december 2020 20:50 schreef SonicVolcano het volgende:
En dit snap ik ook al niet.quote:Op zondag 27 december 2020 20:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik bak zelden en weet zelfs wat Jaffa cakejes zijn. Basiskennis in die tent blijft treurig
Is regel 1: volg het recept.quote:Op zondag 27 december 2020 20:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Nee.quote:Op zondag 27 december 2020 20:54 schreef Chia het volgende:
Volgens mij moet je gewoon die siliconenvorm gebruiken voor het maken van die chocoladetopping, toch? Heb ff niet opgelet
quote:
Jenny ookquote:Op zondag 27 december 2020 20:59 schreef KennyPowers het volgende:
Heeft alleen die arts een introfilmpje gehad?
Met een dotje chocomoussequote:Op zondag 27 december 2020 21:01 schreef _Arual_ het volgende:
Lekker, een taartje bij de endoscopie.
Gaat sowieso nergens over joh. Puur voor de show. Hij praat recht in hun gezicht verder. Zijn vast wel getest allemaal.quote:Op zondag 27 december 2020 21:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
En zie, André met spatscherm gericht op gebak, terwijl Jenny naast hem staat te beppen![]()
Heeft de oven vast op grillstand staan.
Die schermpjes zijn echt voor de bühne, slaat nergens op.quote:Op zondag 27 december 2020 21:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
En zie, André met spatscherm gericht op gebak, terwijl Jenny naast hem staat te beppen![]()
Heeft de oven vast op grillstand staan.
En de rest van de kandidaten niet zeker? Zij is de enige die blijft klooien.quote:Op zondag 27 december 2020 21:06 schreef Chia het volgende:
Misschien heeft Jenny thuis een hele andere oven
Je geeft er een verkeerde show mee weg zoquote:Op zondag 27 december 2020 21:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gaat sowieso nergens over joh. Puur voor de show. Hij praat recht in hun gezicht verder. Zijn vast wel getest allemaal.
Jawel, maar heb het idee dat zij niet voldoende kan schakelen daarinquote:Op zondag 27 december 2020 21:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En de rest van de kandidaten niet zeker? Zij is de enige die blijft klooien.
Gewoon een Braddie boterhamstapel met Nutellaquote:Op zondag 27 december 2020 21:12 schreef monkyyy het volgende:
Lijkt net een stapel vierkante pannekoeken
quote:Op zondag 27 december 2020 21:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Gewoon een Braddie boterhamstapel met Nutella
quote:Op zondag 27 december 2020 21:12 schreef Chia het volgende:
[..]
8 sneetjes stapelen met een 3cm dikke laag per verdieping.quote:Op zondag 27 december 2020 21:12 schreef Chia het volgende:
[..]
1e ronde hehquote:Op zondag 27 december 2020 21:17 schreef potjecreme het volgende:
Kwaliteit is wel eens beter geweest. Bijna allemaal slordig en niet af.
KOPPEN GAAN ROLLENquote:
Die in Leidschendam? Ik wil nog steeds een keer langs gaan.quote:Op zondag 27 december 2020 21:18 schreef RipCity het volgende:
moet zeggen: was vorige week bij Robert z'n bakkerij. stuk of 10 dingen gekocht maar echt alles is SUPER daar. Vaak zijn die chefs een hype maar zijn bakkerij is wel echt zwaar goed.
Grote kom met namen en grabbelen?quote:
Bel de wouten!!!quote:
oisterwijkquote:Op zondag 27 december 2020 21:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Die in Leidschendam? Ik wil nog steeds een keer langs gaan.
Maandag in opsporing verzocht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |