Nee dat is zonde en je gezondheid gaat voor. In het nieuwe jaar maar een nieuwe poging danquote:Op zondag 27 december 2020 20:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik. Het tempo zat er goed in, ik liep lekker, en ik was dolblij dat ik het dode punt van de vorige keer voorbij was. Maar toen ik vanaf Wormerveer richting zaandaam in een motregenbui terecht kwam, en onder een brug () de voorspellingen bekeek, wist ik eigenlijk gelijk al dat het gedaan was. In een storm zou ik regelrecht van de dijk geblazen worden, en dat risico kon ik simpelweg niet nemen
Drie keer is scheepsrecht zegt men.quote:Op zondag 27 december 2020 20:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dat is zonde en je gezondheid gaat voor. In het nieuwe jaar maar een nieuwe poging dan
Van wat ik heb horen zeggen is een kater hebben niet lekker 😛quote:
Dat zeggen ze jaquote:
Ik hoop het voor je.quote:
doe je mee met shellshock een potje? fftjes?quote:
Zit mobiel lieverd. Anders had ik wel meegedaanquote:Op zondag 27 december 2020 20:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
doe je mee met shellshock een potje? fftjes?
De kater wegdrinken is wel lekker, rustig drinken tot het punt dat je geen kater meer hebt en dan naar bed en morgen top fit weer aan de dag beginnenquote:Op zondag 27 december 2020 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van wat ik heb horen zeggen is een kater hebben niet lekker 😛
Ik heb al een voorlopige nieuwe datum gepriktquote:
jammerquote:Op zondag 27 december 2020 20:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit mobiel lieverd. Anders had ik wel meegedaan
Zozoquote:
😛 oke. Moet je morgen werken?quote:Op zondag 27 december 2020 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De kater wegdrinken is wel lekker, rustig drinken tot het punt dat je geen kater meer hebt en dan naar bed en morgen top fit weer aan de dag beginnen
Het is ho ho ho en de kerstman is weer richting de Noordpoolquote:
Gaat snelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |